Twitter ma już 1600 reklamodawców

05-10-2011, 15:07

Mikroblogowa witryna przekonuje, że coraz lepiej wychodzi jej zarabianie na milionach użytkowników publikujących krótkie wiadomości.

Adam Bain z Twittera przy okazji Mixx Conference chwalił się coraz lepszymi wynikami w obszarze reklamowym usługi. Jest to kolejny krok w kierunku giełdowego debiutu Twittera.

Czytaj także: Zarząd wyszukiwarkowego giganta nie korzysta z Google+

Jak powiedział Bain, obecnie Twitter wykorzystywany jest przez 1600 reklamodawców używających nowej platformy. O tym, że są zadowoleni z wyników przeprowadzanych kampanii, może świadczyć fakt, że w 80% przypadków powracają do mikroblogowej witryny z kolejnymi pomysłami na promowanie produktów.

Przy okazji Bain przywołał również przykład jednej z największych kampanii reklamowych, jaką Twitter przeprowadził wspólnie z Paramount Pictures. Społecznościowy serwis pomagał w promocji filmu SUPER 8, dzięki czemu w krótkim czasie udało się sprzedać milion biletów do kin. Twitter w ostatnim czasie promował również nowy show związany z linią produktów Burberry, co miało się przełożyć na wzrost jego oglądalności o 14%.

Jak pod koniec września analityk Debra Aho Williamson prorokowała, że w 2013 roku przychody z reklam na Twitterze mają przynieść firmie prawie 400 milionów dolarów. Oznaczałoby to trzykrotny wzrost wpływów mikroblogowej witryny w ciągu roku. Również dyrektor generalny Twittera przyznał kilka tygodni temu, że reklamy w witrynie będą kluczowym źródłem przychodów projektu.

Czytaj także: Anonimowa alternatywa dla Twittera


Źródło: TechCrunch
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Styczeń 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031