Twitter będzie bardziej eksponował "promowane tweety"

09-07-2011, 18:35

Popularny serwis mikroblogowy chce udowodnić, że wie, jak zarabiać na swoim potencjale.

Niedawno zespół Twittera poinformował, że z w witrynie umieszczanych jest już ponad 200 mln wiadomości (tzw. "tweetów") każdego dnia. Firma szykuje się do kolejnej rundy finansowania, przedtem chce jednak pokazać, że potrafi również zarabiać.

>>Czytaj także: 200 milionów wiadomości na Twitterze dziennie

Sonda
Śledzisz ulubione marki na Twitterze?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak informuje serwis AllThingsD, jeszcze tego lata firma planuje zaprezentować nowe rozwiązanie, które pozwoli firmom na umieszczanie promowanych tweetów bezpośrednio w widoku najnowszych wiadomości danego użytkownika.

Twitter już od ponad roku pozwala na umieszczanie "promowanych tweetów", jednak ich zachowanie jest podobne do tych standardowych i są one stosunkowo słabo wyeksponowane. Dzięki nowemu rozwiązaniu marki będą mogły kierować komunikat bezpośrednio do swoich odbiorców (np. śledzących ich profil) i wyświetlać sponsorowaną wiadomość na samej górze ich twitterowej "tablicy".

Jak łatwo się domyślić, nowości wcale nie muszą się spodobać internautom, jednak zespół Twittera podkreśla, że stara się być bardzo ostrożny, jeśli chodzi o bardziej inwazyjne formy reklamy. Liczba wiadomości tego typu wyświetlanych jednemu użytkownikowi ma być kontrolowana i modyfikowana zależnie od jego reakcji.

>>Czytaj także: Twitter dozwolony na Olimpiadzie 2012


Źródło: AllThingsD
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31