Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Trzeci podcast o marketingu online już dostępny

08-03-2012, 22:09

Podcasty ARBOradio mają na celu dostarczenie słuchaczom opinii i komentarzy na bieżące tematy związane z branżą internetową. Do każdego z nich zapraszani są goście specjalni - przedstawiciele największych firm w branży, liderzy opinii, eksperci.

Gośćmi ARBOradio byli już Tomasz Rzepniewski, Interaction Director w MEC oraz Jacek Kołtonik, partner w firmie HMG. Najnowszy podcast ARBOradio udostępniony został 29 lutego. Gościnnie wystąpił w nim Jarosław Sobolewski - dyrektor generalny IAB Polska. Uczestniczył on między innymi w procesie opiniowania ACTA, która była jednym z tematów ARBOradio #3.

Czytaj też: Więcej reklam na Facebooku, także mobilnie

W trzeciej audycji można posłuchać dyskusji na temat działań Google'a, a konkretnie zmiany polityki prywatności oraz usunięcia porównywarek cen z wyników wyszukiwania. Uczestnicy komentują także najświeższe wiadomości z rynku, takie jak kryzys Wedla w social media czy reklamę Old Spice'a. W poprzednich odcinkach ARBOradio możemy posłuchać między innymi o trendach rozwoju social media w Polsce, technologii RTB czy geolokalizacji.

Podcasty ARBOradio dostępne są na iTunes na profilu ARBOradio by ARBOinteractive pod adresem: itunes.apple.com


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR