Trzeci podcast o marketingu online już dostępny

08-03-2012, 22:09

Podcasty ARBOradio mają na celu dostarczenie słuchaczom opinii i komentarzy na bieżące tematy związane z branżą internetową. Do każdego z nich zapraszani są goście specjalni - przedstawiciele największych firm w branży, liderzy opinii, eksperci.

Gośćmi ARBOradio byli już Tomasz Rzepniewski, Interaction Director w MEC oraz Jacek Kołtonik, partner w firmie HMG. Najnowszy podcast ARBOradio udostępniony został 29 lutego. Gościnnie wystąpił w nim Jarosław Sobolewski - dyrektor generalny IAB Polska. Uczestniczył on między innymi w procesie opiniowania ACTA, która była jednym z tematów ARBOradio #3.

Czytaj też: Więcej reklam na Facebooku, także mobilnie

W trzeciej audycji można posłuchać dyskusji na temat działań Google'a, a konkretnie zmiany polityki prywatności oraz usunięcia porównywarek cen z wyników wyszukiwania. Uczestnicy komentują także najświeższe wiadomości z rynku, takie jak kryzys Wedla w social media czy reklamę Old Spice'a. W poprzednich odcinkach ARBOradio możemy posłuchać między innymi o trendach rozwoju social media w Polsce, technologii RTB czy geolokalizacji.

Podcasty ARBOradio dostępne są na iTunes na profilu ARBOradio by ARBOinteractive pod adresem: itunes.apple.com


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy