Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

W Krakowie spotkają się praktycy i eksperci, by rozmawiać na temat efektywnego wykorzystania strategii marketingowych w turystyce i hotelarstwie. W czwartek, 20 stycznia, w hotelu Orient rusza kolejna, trzecia już edycja spotkania TravelCamp.

TravelCamp służy przede wszystkim integracji środowiska turystycznego z branżą internetową. Spotkać tu można z jednej strony touroperatorów, hotelarzy, przedstawicieli organizacji turystycznych, z drugiej zaś – blogerów, ekspertów zajmujących się marketingiem internetowym, programistów i internetowych geeków. Wszystkich łączy wspólny mianownik: e-turystyka.

Każda edycja TravelCamp przyciąga około setki uczestników, którzy chwalą sobie otwarty nieformalny charakter spotkań, możliwość integracji w różnych miastach w Polsce, bezpośredni kontakt z praktykami, a także dobrą zabawę. Warunkiem udziału jest bezpłatna rejestracja na stronie internetowej travelcamp.pl

Podczas tej edycji spotkania tematami przewodnimi będą: Social Media Marketing oraz E-mail Marketing w turystyce i sektorze horeca. Nie zabraknie startupów, nowych projektów, dyskusji o trendach i prognozach na rok 2011, a także podsumowania ubiegłego roku. Każdy z uczestników może zgłosić własną prezentację i podzielić się swoim doświadczeniem z innymi.

Sponsorami styczniowej edycji TravelCamp są firmy: Geovita, TravelTECH i Freshmail. Sponsorem strategicznym po raz drugi została firma Travelport. Patronat branżowy nad całym cyklem spotkań objęła Polska Izba Turystyki.

Więcej informacji o cyklicznych spotkaniach TravelCamp można znaleźć na stronie travelcamp.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E