Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Już 28 lutego odbędzie się kolejna, 7 edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną - TravelCamp. Jedyny w Polsce turystyczny barcamp tym razem zawita do Wrocławia.

Impreza od połowy 2010 roku przyciąga m.in. hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, agencje interaktywne. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu, rozmawiają o nowych trendach w e-turystyce, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych. Co kwartał TravelCamp odbywa się w innym mieście.

Idea spotkań, w których sektor e-commerce może się zaprezentować branży travel, a z drugiej strony środowisko związane z turystyką może przedstawić swoje potrzeby i oczekiwania, bardzo mi się podoba. Pozwala lepiej poznać się uczestnikom obu rynków, co z pewnością zaowocuje lepszymi produktami i usługami dla klientów – powiedział Bartłomiej Usydus z DomDomen.pl, jeden z uczestników ostatniej edycji TravelCamp.

Czytaj w DI o poprzednich edycjach TravelCamp

We Wrocławiu będzie mowa o prognozach i trendach w turystyce online, serwisach rezerwacyjnych w kontekście marketingu w wyszukiwarkach oraz wykorzystaniu mediów społecznościowych w segmencie travel. Eksperci odpowiedzą też na pytanie, czy można wykreować popyt w turystyce. Tematy prezentacji można zgłaszać organizatorom do 21 lutego.

Dla uczestników tradycyjnie już przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek o e-commerce z autografem i wiele niespodzianek podczas AfterParty. Sponsorami tej edycji są firmy HRS, Travelport oraz Artweb-Media.

Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Siódma edycja spotkania zostanie zorganizowana 28 lutego w klubie Log:In we Wrocławiu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING