Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

W Katowicach spotkają się praktycy, by rozmawiać na temat efektywnego wykorzystania strategii marketingowych w turystyce i hotelarstwie. W czwartek, 6 września, w klubie Colors of music, który mieści się w katowickim Spodku, rusza kolejna, 9. edycja spotkania TravelCamp.

TravelCamp służy przede wszystkim integracji środowiska turystycznego z branżą internetową. Spotkać tu można z jednej strony touroperatorów, hotelarzy, przedstawicieli organizacji turystycznych, z drugiej zaś – blogerów, ekspertów zajmujących się marketingiem internetowym, marketerów i internetowych geeków. Wszystkich łączy wspólny mianownik: e-turystyka.

Każda edycja TravelCamp przyciąga uczestników z całej Polski, którzy chwalą sobie otwarty nieformalny charakter spotkań, bezpośredni kontakt z praktykami, a także dobrą zabawę. Warunkiem udziału w evencie jest bezpłatna rejestracja na stronie internetowej travelcamp.pl

Podczas katowickiej edycji TravelCampu eksperci będą mówić o trendach w rezerwacjach hotelowych, rozłożą na czynniki pierwsze wybrane aplikacje turystyczne, porozmawiają o specyfice domen turystycznych. Nie zabraknie też praktycznych wskazówek na temat wykorzystania blogów i vlogów w działaniach reklamowych firmy turystycznej.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *