TP uruchamia obsługę klienta przez SMS

01-06-2010, 11:05

Telekomunikacja Polska uruchomiła nową funkcję SMS 6505, dzięki której klienci tej firmy mogą sprawdzić saldo swojego konta, statusy zgłoszeń czy też liczbę pozostałych minut, wliczonych do ceny abonamentu w aktualnym okresie rozliczeniowym.

Usługa Telekomunikacji Polskiej przeznaczona jest dla klientów indywidualnych, którzy podali numer telefonu komórkowego w umowie jako telefon kontaktowy. Osoby, które chciałyby skorzystać z usługi, a nie podały numeru komórkowego, mogą dokonać aktualizacji swoich danych u doradcy TP na infolinii.

SMS-owa obsługa klientów dostępna jest z sieci Era, Plus, Play i Orange.

>> Czytaj też: TP testuje internet o prędkości 80 Mbps

Korzystając z usługi SMS 6505, klienci Telekomunikacji Polskiej mogą sprawdzić swoje saldo, aktualne zużycie minut, status swoich zgłoszeń oraz zamówień złożonych w TP.

Przykładowo, aby sprawdzić saldo, należy wysłać SMS o treści SALDO.numer_telefonu na numer 6505, przykład: SALDO.225512345

Jeśli chcemy sprawdzić aktualne wykorzystanie minut w ramach abonamentu w danym miesiącu należy wysłać SMS o treści ILE.numer_telefonu na numer 6505, przykład: ILE.225512345

Koszt usługi to cena wysłania standardowego SMS zgodnie z cennikiem operatora sieci komórkowej. Podobną usługę wprowadziła już firma Netia.

Więcej informacji na stronie tp


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy