Niecodzienny wynalazek pomoże utrzymać kontakty z nowo poznanymi osobami, również gdy impreza już się zakończy.
Producent piwa Budweiser przygotował urządzenie Buddy Cup, czyli kubek wyposażony w "nowoczesną technologię zintegrowaną z Facebookiem". Jak to działa?
Działanie kubka jest bardzo proste. Na początku imprezy łączymy elektronikę kubka z naszym kontem na Facebooku (skanując odpowiedni kod telefonem), a następnie przy każdym zbliżeniu się różnych kubków ich właściciele zostają dodani do znajomych w społecznościowej witrynie. Aktywność potwierdzona jest również miganiem niewielkiej diody LED.
Buddy Cup ma być udostępniany na różnego rodzaju imprezach sponsorowanych przez Budweisera. Na poniższym wideo możecie zobaczyć, jak całość działa w praktyce:
Zobacz także gigantyczny sześcionóg z silnikiem 2.2 Turbo Diesel albo pierwsze nagrania z Google Glass
Najtańsza Nokia za 60 zł wytrzymuje na baterii dłużej niż topowa Lumia 920
|
|
|
|
|
|
|
|
Serwisy specjalne: |