Telewizja biznesowa nie musi być nudna (wideo)

PATRONAT MEDIALNY 18-04-2012, 10:10

7 formatów, codzienne publikacje i obietnica niezanudzania widzów. Właśnie ruszyła telewizja dla przedsiębiorców i miłośników technologii StartupTV.pl.

Aleksandra Mikołajczyk, StartupTV.pl
fot. - Aleksandra Mikołajczyk, StartupTV.pl
Nowe medium oferuje internautom programy podzielone na kategorie: Startupy, Testy Telefonów, Aplikacje, Kobieta i biznes, Mentoring, Trendy. W wideocaście „Startup Kumite” młodzi biznesmeni opowiadają o swoich pomysłach, dotychczasowych doświadczeniach i współpracy z inwestorami. Z kolei w „Damokracji” prezentowane są kobiety i ich nietuzinkowe, często bardziej rentowne niż męskie, sposoby na zarabianie. Oba programy są prowadzone przez aktorkę i pomysłodawczynię StartupTV.pl - Aleksandrę Mikołajczyk. Przy planowaniu ramówki, przyświecała nam idea, stworzenia telewizji, w której silny akcent będzie położony na praktyczną edukację. Nasi goście opowiadają nie tylko o własnych sukcesach, ale i o porażkach. W biznesie nie ma nic tak cennego, jak insiderskie porady. Lepiej bowiem uczyć się na cudzych błędach - wyjaśnia Aleksandra Mikołajczyk.

Artur Kurasiński, StartupTV.pl
fot. - Artur Kurasiński, StartupTV.pl
Silnie reprezentowany jest dział Mentoringu, w ramach którego powstaje format „Seria z AK74”. Jego gospodarzem jest znany bloger i przedsiębiorca Artur Kurasiński. Do Business Linku AIP, gdzie realizowane są odcinki, zaprasza zarówno doświadczonych graczy na rynku nowych technologii, szefów dużych firm, takich jak home.pl, Empik, Ganymede, jak i oryginalnych, bootstrapujących geeków. Każda odsłona programu trwa kilkadziesiąt minut i może stanowić dla odbiorców inspirację w rozwoju własnych projektów. W planach są także specjalne wydania na żywo z udziałem publiczności.

Zobacz pierwsze odcinki Serii z AK74 w DI

Smart4
fot. - Smart4
Dla miłośników technologii mobilnych StartupTV.pl przygotował 2 programy: „Appgrade” to recenzje najciekawszych aplikacji na systemy Android i iOs, „Smart4” natomiast poświęcony jest testom telefonów w zupełnie nowej, niedostępnej dotychczas w polskiej sieci, formule. Można znaleźć na YouTube sporo recenzji smartfonów, ale żadna z nich nie pokazuje telefonów pod kątem tego, jakie potrzeby realizują w zależności od grup konsumenckich. Dlatego właśnie wymyśliliśmy 4. bohaterów: biznesmena, imprezowicza, frywolną dziewczynę i goryla, którzy sprawdzają, na ile sprzęt jest w zgodzie z ich trybem życia - tłumaczy ideę Aleksandra Mikołajczyk.

W luźniejszym biznesowo i technologiczne tonie utrzymany jest „I love original” wideocast tworzony wspólnie z vlogerką Szusz, której kanał na YouTube gromadzi kilkudziesięciotysięczną publiczność. Jego tematyka oscyluje wokół trendów w modzie, gastronomii i gadżetach. Sponsorem serii jest firma HP.

Twórcy StartupTV.pl przewidują w niedalekiej przyszłości poszerzenie zakresu tematycznego o kategorie związane z showbiznesem, social media, e-commerce i prawem. Poniżej można natomiast obejrzeć film promujący nową telewizję biznesową:


Źródło: StartupTV.pl
Komentarze
comments powered by Disqus
To warto przeczytać







fot. Geralt









fot. Geralt


  
znajdź w serwisie

RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.