Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Telewindykacja, czyli jak odzyskać dług

28-09-2015, 09:34

Szkolenia z windykacji telefonicznej, a zachowanie dobrych relacji z uchylającym się przed zobowiązaniami klientem.

Dla każdej firmy ważna jest kompetentność pracowników oraz dobre relacje z klientami. Dlatego przedsiębiorstwa windykacyjne szukają ciekawych szkoleń, które podniosłyby umiejętności interpersonalne osób zatrudnionych w firmie oraz nauczyły ich właściwie radzić sobie ze stresem.

Biorą pod uwagę, że w ostatnim czasie dość popularną formą odzyskiwania długów stała się windykacja telefoniczna, dlatego też szkolenia z nią związane cieszą się dużą popularnością.

telewindykacjaAby zachować dobre relacje z klientem, który ma wobec nas zobowiązania finansowe dobrze jest skoncentrować się na miękkim aspekcie egzekwowania długu. Aby posiąść tę umiejętność dobrze jest zdecydować się na szkolenia telewindykacja. Kursy z takiej formy windykacji przeznaczone są dla wszystkich, którzy mają częsty kontakt telefoniczny z niewypłacalnymi kontrahentami. Celem szkoleń tego typu, jest praktyczne opanowanie umiejętności radzenia sobie z trudnym odbiorą oraz określenie zasad i reguł stosowanej w firmie profilaktyki windykacyjnej.

Podczas kursów pracownik uczy się zachowań asertywnych, kontroli emocji, ciekawych technik oraz zwrotów, które będzie mógł wykorzystać podczas rozmowy z klientem. Dzięki nim będzie on szybko, niewielkim kosztem oraz z zachowaniem dobrych relacji z kontrahentem odzyskać należności. W czasie szkolenia pracownik pozna strukturę rozmowy telefonicznej z dłużnikiem. Zdobędzie wiedzę, w jaki sposób powinien się do niej przygotować, pozna procedurę jej przeprowadzenia oraz dowie się jakie pytania zadawać, by rozmowa ta przyniosła określony skutek.

Wymierne korzyści z kursu pojawiają się już po kilku pierwszych rozmowach z klientem, kiedy pracownik, w sposób praktyczny uczy się wykorzystywać zdobyte informacje i wiadomości. Klienci mający problem z regulacją należności, podczas rozmowy z taką , nie czują się źle i nie zniechęcają do samej firmy. Zaczynają za to poczuwać się do odpowiedzialności, chcąc w możliwie krótkim czasie uregulować zadłużenie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik





Tematy pokrewne:  

tag telewindykacjatag komunikat firmy