Telewindykacja, czyli jak odzyskać dług

28-09-2015, 09:34

Szkolenia z windykacji telefonicznej, a zachowanie dobrych relacji z uchylającym się przed zobowiązaniami klientem.

Dla każdej firmy ważna jest kompetentność pracowników oraz dobre relacje z klientami. Dlatego przedsiębiorstwa windykacyjne szukają ciekawych szkoleń, które podniosłyby umiejętności interpersonalne osób zatrudnionych w firmie oraz nauczyły ich właściwie radzić sobie ze stresem.

Biorą pod uwagę, że w ostatnim czasie dość popularną formą odzyskiwania długów stała się windykacja telefoniczna, dlatego też szkolenia z nią związane cieszą się dużą popularnością.

telewindykacjaAby zachować dobre relacje z klientem, który ma wobec nas zobowiązania finansowe dobrze jest skoncentrować się na miękkim aspekcie egzekwowania długu. Aby posiąść tę umiejętność dobrze jest zdecydować się na szkolenia telewindykacja. Kursy z takiej formy windykacji przeznaczone są dla wszystkich, którzy mają częsty kontakt telefoniczny z niewypłacalnymi kontrahentami. Celem szkoleń tego typu, jest praktyczne opanowanie umiejętności radzenia sobie z trudnym odbiorą oraz określenie zasad i reguł stosowanej w firmie profilaktyki windykacyjnej.

Podczas kursów pracownik uczy się zachowań asertywnych, kontroli emocji, ciekawych technik oraz zwrotów, które będzie mógł wykorzystać podczas rozmowy z klientem. Dzięki nim będzie on szybko, niewielkim kosztem oraz z zachowaniem dobrych relacji z kontrahentem odzyskać należności. W czasie szkolenia pracownik pozna strukturę rozmowy telefonicznej z dłużnikiem. Zdobędzie wiedzę, w jaki sposób powinien się do niej przygotować, pozna procedurę jej przeprowadzenia oraz dowie się jakie pytania zadawać, by rozmowa ta przyniosła określony skutek.

Wymierne korzyści z kursu pojawiają się już po kilku pierwszych rozmowach z klientem, kiedy pracownik, w sposób praktyczny uczy się wykorzystywać zdobyte informacje i wiadomości. Klienci mający problem z regulacją należności, podczas rozmowy z taką , nie czują się źle i nie zniechęcają do samej firmy. Zaczynają za to poczuwać się do odpowiedzialności, chcąc w możliwie krótkim czasie uregulować zadłużenie.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacją prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl
Tematy pokrewne:  

tag telewindykacjatag komunikat firmy
To warto przeczytać



fot. eBay







  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
Serwisy specjalne:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.