TelePolska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk

19-07-2011, 09:22

Dobre relacje z klientami oraz precyzyjnie określone standardy obsługi to dwie najważniejsze przesłanki przyjęcia przez spółkę TelePolska „Kodeksu Dobrych Praktyk”. Przedstawiciele zapowiadają, że jest to kolejny krok w promowaniu biznesu przyjaznego społeczeństwu.

Sonda
Czy firmy powinny mieć jednakowe standardy obsługi klienta?
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Celem powstania kodeksu jest określenie jasnych i precyzyjnych standardów obsługi klienta i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, do których to reguł powinni stosować się pracownicy oraz przedstawiciele handlowi działający w imieniu TelePolska Sp. z o.o.

- Wprowadzenie przez nas „Kodeksu Dobrych Praktyk” nie jest konsekwencją przystąpienia TelePolski do inicjatywy ONZ, ale kolejnym krokiem w rozwoju naszej spółki, który planowaliśmy już od dawna - twierdzi Joanna Woźna, specjalista ds. trade marketingu oraz koordynator projektu Społeczny Operator Telekomunikacyjny w spółce TelePolska Sp. z o.o.

>> Czytaj też: Kara dla TP uchylona - nie zapłaci 100 mln zł za nieprawidłowości w neostradzie

Niedawno TelePolska poinformowała, że przystąpiła do programu realizowanego przez ONZ, The Global Compact, którego ideą jest podnoszenie standardów życia i pracy na całym świecie.

- Filozofią spółki jest prowadzenie działalności gospodarczej nastawionej na zysk, jednak z poszanowaniem wszystkich interesariuszy rynku oraz w harmonii ze środowiskiem zewnętrznym. Tworząc i respektując zapisy kodeksu, mamy nadzieję, że będą one nie tylko wytyczały standardy postępowania pracowników TelePolska Sp. z o.o., ale przełożą się na jeszcze większe zadowolenie naszych klientów i staną się wyróżnikiem spółki na tle konkurencji – podsumowuje Joanna Woźna.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Kwiecień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930