Telefon od sztucznej inteligencji? Unique One wdraża nowatorskie rozwiązanie

27-11-2019, 09:20

Agencja marketingu zintegrowanego Unique One, wdraża wirtualną asystentkę do obsługi akcji promocyjnych. Rozwiązanie zbudowano w oparciu o Talkie - platformę botów głosowych stworzoną przez Pragmatists. Sztuczna inteligencja ma dzwonić do zwycięzców konkursów konsumenckich, by uzyskać od nich niezbędne dane do wysyłki nagrody. System posługuje się naturalnym językiem.

Wykorzystując platformę botów Talkie opartą na sztucznej inteligencji (Artificial Intelligence – AI) stworzono wirtualną asystentkę, która dzwoni do uczestników konkursu, przeprowadza ich weryfikację oraz zbiera informacje niezbędne do wydania nagrody. Bot potrafi przeprowadzić także krótką ankietę dotyczącą potrzeb klienta i oceny samego wydarzenia. Pozyskane informacje są automatycznie przekazywane do działu wysyłki nagród, co znacznie usprawnia i przyspiesza cały proces obsługi akcji promocyjnych, dzięki czemu uczestnicy otrzymują informację o wygranej znacznie szybciej. Natomiast opinie o konkursie i wyniki dotyczącej go ankiety są na bieżąco przekazywane organizatorom.

– Początkowo mieliśmy pewne obawy jak zareagują uczestnicy naszych promocji, kiedy skontaktuje się z nimi sztuczna inteligencja zamiast naszego działu help-desk. Wyniki są jednak zaskakująco pozytywne. Będziemy wdrażać to rozwiązanie również w kolejnych naszych akcjach – mówi General Manager Agencji Unique One, Grzegorz Bonder.

Wirtualna asystentka znacząco skraca czas trwania weryfikacji zgłoszeń i wysyłki nagród. Wdrożone rozwiązanie pozwala firmie Unique One kontakt z prawie setką zwycięzców jednocześnie. Znacząco zwiększa to szybkość obsługi samych akcji.

– Nasza współpraca z Unique One stanowi bardzo dobry przykład realizacji wdrożenia w branży, która może szczególnie zyskać dzięki wykorzystaniu botów – zarówno ze względu na skalę konkursów konsumenckich, jak i na usprawnienie działań i redukcję kosztów organizacyjnych. Jednak same boty są uniwersalne, mogą realizować różne zadania i pracować dla różnych branż – ich możliwości są praktycznie nieograniczone. Wszystko zależy od pomysłu i celów postawionych wirtualnym asystentom. Szczególnie dobrze sprawdzają się oni podczas prostych, czasochłonnych i powtarzalnych zadań, jak telefoniczne zbieranie czy udzielanie informacji, umawianie spotkań czy przekierowywanie osób dzwoniących na infolinię do najbardziej właściwych konsultantów lub specjalistów – powiedział Paweł Lipiński, założyciel i dyrektor generalny firmy Pragmatists.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031