rozmiar tekstu:
A
A
A
Telefon komórkowy zamiast parkomatu
Nad wdrożeniem usługi płacenia za parkowanie za pomocą telefonu komórkowego pracuje obecnie mPay wspólnie z Zarządem Dróg Miejskich w Warszawie. Dokonanie płatności będzie możliwe dzięki usłudze mobilnych płatności, która jest obecnie dostępna dla abonentów Plusa i użytkowników Simplusa oraz Sami Swoi.
Klient, który będzie chciał zapłacić za parkowanie, będzie musiał nakleić w widocznym miejscu na przedniej szybie samochodu specjalną naklejkę z unikalnym numerem mPay.
Naklejki dostępne będą w punktach sprzedaży na terenie Warszawy. Opłaty za parkowanie wnoszone będą dokładnie za czas postoju pojazdu - usługa będzie włączana i wyłączana przez klienta poprzez wykonanie połączenia w systemie mPay na numer widoczny na naklejce.
Takie rozwiązanie zaoszczędzi czas (nie trzeba iść do parkomatu), będzie wygodne i pozwoli na oszczędności, bo opłata pobrana będzie za rzeczywisty czas parkowania. Nie trzeba będzie opłacać parkowania "na zapas" i koniecznie nosić przy sobie drobnych.
Obecnie usługa mPay jest dostępna komercyjnie dla klientów sieci Plus. Zapłacić telefonem można już w restauracjach McDonald’s, kawiarniach Coffeheaven oraz w automatach z przekąskami i napojami.
Szczegóły nt. korzystania z systemu mPay znajdziemy na stronach Plusa.