Techland uruchamia drugą edycję Akademii Twórców Gier

12-09-2016, 12:38

Głównym celem inicjatywy jest odnalezienie ludzi z pasją, którzy planują realizować się zawodowo jako twórcy gier wideo.

Już po raz drugi firma Techland uruchomiła Akademię Twórców Gier – inicjatywę otwartą dla wszystkich, którzy chcieliby rozpocząć lub przyśpieszyć swoją karierę w branży gier wideo. Pierwsza edycja Akademii zgromadziła setki uczestników, z których najlepsi dziś pracują w Techlandzie nad najnowszymi i największymi projektami studia.

„Pierwsza edycja Akademii Twórców Gier zakończyła się 12 000 zarejestrowanych i aktywnych użytkowników. Wielu z nich nadesłało swoje prace, a kilkuset osobom udało się ukończyć Akademię, co stało się dla nich przepustką do zawodowej kariery, w charakterze twórców gier." - tłumaczy Matylda Siuta, Manager ds. Rekrutacji w firmie Techland.

Akademia to także szansa poznania profesjonalnych narzędzi deweloperskich oraz zobaczenia „od kuchni” realiów pracy w branży.

Druga edycja Akademii Twórców Gier dotyczy dwóch powiązanych ze sobą profesji: Level Designu (projektowanie poziomów) i Level Artu (oprawa wizualna poziomów). Dla wszystkich uczestników Techland przygotował narzędzia deweloperskie – te same, na których został zbudowany bestselerowy Dying Light – oraz szereg samouczków i instrukcji, które pomogą w ich obsłudze.

Rejestracja udziału jest darmowa i bardzo prosta: wystarczy wypełnić formularz na stronie akademia.techland.pl. W wiadomości zwrotnej uczestnik otrzyma kod na pobranie Dying Light Developer Tools, opisy zadań konkursowych oraz komplet niezbędnych pomocy i informacji. Termin zgłaszania prac konkursowych upływa 16 października br. Najlepsi uczestnicy otrzymają nie tylko atrakcyjne nagrody, ale także spersonalizowane recenzje ich prac przygotowane przez specjalistów Techlandu.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacjami prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag Techlandtag Akademia Twórców Gier

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031