SEO

  • Z rynku znika ProLink.pl w wyniku działań Google wymierzonych w giełdę linków

    Wczoraj wielu właścicieli stron internetowych, które korzystają z giełd zakupu linków, zarówno jako wydawcy, jak i kupujący, otrzymało od firmy Google powiadomienie o niezgodności ich działań z regulaminem wyszukiwarki. W wyniku masowo przeprowadzonej akcji giełda ProLink, która należy do spółki LeadBullet S.A., zawiesiła swoją działalność.  więcej
    25-11-2014, 09:51, Artur Strzelecki, Biznes, Finanse i Prawo
  • Aktualizacja Pingwin w wyszukiwarce Google


    Romet6 / Shutterstock
    W miniony weekend wyszukiwarka Google wprowadziła aktualizację pod nazwą Pingwin 3.0. Była to już szósta aktualizacja, która dba o to, aby w wynikach wyszukiwania znalazły się przede wszystkim wartościowe strony dla użytkowników wyszukiwarki. Z wielu krajów płyną doniesienia o zmianach, które objęły całą wyszukiwarkę Google, nie tylko jej polską wersję.  więcej
    20-10-2014, 12:21, Redakcja , Technologie
  • 6 kroków do poprawy widoczności strony internetowej


    Creativa / Shutterstock
    Prowadząc biznes w internecie, należy pamiętać, że kluczową kwestią jest zadbanie o to, by nasza strona była widoczna w wynikach wyszukiwarki. Dzięki temu możemy dotrzeć z informacją o firmie do potencjalnych nabywców oferowanych przez nas produktów bądź usług. Co jednak zrobić, gdy nasza strona nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania?  więcej
    27-08-2014, 12:15, Anna Garwolińska, SEMSTORM,
  • Podbij Internet z Profesjonalne Pozycjonowanie

    Firma Profesjonalne Pozycjonowanie to lokalna poznańska firma o zasięgu międzynarodowym świadcząca od ośmiu lat kompleksowe usługi e-marketingowe, e-PR-owe i pozycjonerskie dla biznesu w Polsce, Czechach, Anglii, Irlandii, Niemczech, Australii i USA. Profesjonalne Pozycjonowanie ma status Certyfikowanego Partnera Google AdWords. W kwietniu 2013 roku firma otrzymała Wyróżnienie w X edycji prestiżowego konkursu Poznański Lider Przedsiębiorczości w kategorii mikro firm.  więcej
    07-08-2014, 11:45, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • 6 kroków do profesjonalnej strony WWW

    Rozpoczynasz prowadzenie własnego biznesu i chcesz zaznaczyć swoją obecność w Internecie? Będziesz potrzebował odpowiedniej domeny i stabilnej strony WWW. Stworzenie własnego serwisu może być prostsze, niż Ci się wydaje – wszystko, czego będziesz potrzebować, otrzymasz w ramach kompleksowej usługi.  więcej
    04-08-2014, 06:45, Artykuł promocyjny, Technologie
  • Obiecują ochronę stron przed Google


    Creativa / Shutterstock
    Boisz się, że Google zafiltruje Twoją stronę, obniżając jej pozycję? Słyszałeś, że dominująca wyszukiwarka każe za zły profil linków i boisz się, że ktoś spróbuje podkopać Twoją stronę? W internecie pojawił się serwis OchronaSEO.pl, który w zamian za garść drobnych kusi uodpornieniem na „zły dotyk” wyszukiwarki. Czy jednak na pewno jest w stanie zrealizować swoją obietnicę?  więcej
    14-07-2014, 20:56, Marcin Opolski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak wybrać najlepsze słowa do pozycjonowania strony?

    Pozycjonowanie strony WWW polega na utrzymaniu jej w czołowych wynikach wyszukiwania. Wybór odpowiednich słów kluczowych (takich, które wpisują internauci, szukając oferowanych przez nas produktów bądź usług) jest jedną z podstawowych rzeczy, które musimy wziąć pod uwagę. Na dobór odpowiednich fraz wpływa wiele czynników.  więcej
    08-07-2014, 13:19, SEMSTORM,
  • Wywiad z ekspertem SEO - Gianlucą Fiorelli (MOZ)

    Gianluca Fiorelli - ekspert MOZ. Twierdzi, że w SEO najbardziej ceni sobie ludzi. Nic dziwnego, że urodzony w kilka miesięcy po lądowaniu na księżycu "weteran" SEO przyjął nasze zaproszenie na Search Marketing Day. Przecież to znakomita okazja do spotkania prężnej polskiej branży SEO!  więcej
    29-05-2014, 13:15, Sanket Patel, Blurbpoint.com, Wywiad
  • Nowa odsłona SEMSTORM rozwiązaniem dla efektywnej kampanii reklamowej

    Większa wydajność pracy, oszczędność czasu oraz zwiększenie zysku w biznesie online to najważniejsze wartości SEMSTORM - efektywnego narzędzia analizującego widoczność w wyszukiwarkach internetowych. W nowej odsłonie, system udostępnia szereg dodatkowych opcji, niezwykle istotnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w internecie oraz zwiększania sprzedaży.  więcej
    22-05-2014, 18:49, Komunikat firmy, Technologie
  • Koniec ery słów kluczowych? SEO mity

    Ostatnie miesiące to zapowiedź kolejnej rewolucji w pozycjonowaniu. W mediach pojawiają się informacje o tym, że pozycjonowanie, jakie znamy, umiera. Czy tak jest w istocie? Obalamy najpopularniejsze mity.  więcej
    17-03-2014, 09:25, Artykuł sponsorowany, Technologie
  • Jak samodzielnie pozycjonować stronę www?

    Czy można samodzielnie pozycjonować stronę internetową, nie posiadając wieloletniego doświadczenia, specjalistycznych narzędzi i dużego zaplecza seo? Okazuje się, że tak. Przy pomocy kilku poniższych wskazówek, można samodzielnie, skutecznie pozycjonować własną stronę internetową. Ponadto, dzięki ofercie sklepu seo www.the-first.sklep.pl proces ten staje się jeszcze łatwiejszy.  więcej
    07-02-2014, 15:21, Artykuł promocyjny, Technologie
  • Jak skutecznie optymalizować strony internetowe - SeoKitten.com

    Ostatnie aktualizacje i zmiany algorytmu wyszukiwarki Google zmuszają webmasterów i specjalistów od SEO do jeszcze bardziej wzmożonej pracy. Najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka uzależnia wyniki wyszukiwania już nie tylko od jakości i naturalności odnośników prowadzących do strony www oraz jej zawartości (Pingwin i Panda), ale również od związku słów kluczowych z kontekstem, co rozpoczyna nowy rozdział w historii Internetu - wyszukiwanie semantyczne. Od jesieni Google bazuje na nowym algorytmie obsługującym zachowanie wyszukiwarki - tzw. Koliber, który oprócz identyfikacji konkretnych słów i mechanizmu rozpoznawania treści, zyskał umiejętność analizowania kontekstu i związku z tematyką. Co oznacza, że w ocenianiu pozycji liczy się również kontekst. To z kolei zmusza administratorów stron i marketingowców do zwiększenia uwagi na jakość, unikalność, przydatność i znaczenie publikowanych treści. Jest to jednocześnie okazją do udoskonalania witryn internetowych. Pomocne będzie w tym nowe narzędzie, skonstruowane przede wszystkim na potrzeby webmasterów oraz specjalistów od pozycjonowania - SEOKitten.  więcej
    31-12-2013, 09:46, Artykuł promocyjny, Technologie
  • Pozycjonowanie może być łatwe

    Wysoka pozycja w Google nie musi wcale oznaczać bajońskich kwot wydanych na kampanie SEO oraz sztabu ludzi pracującego nad optymalizacją Twojej witryny. Możesz to zrobić sam, bez wychodzenia z biura, nawet jeśli nie jesteś ekspertem z zakresu SEO. Wystarczy, że zastosujesz się do kilku praktycznych wskazówek.  więcej
    26-02-2013, 10:19, informacja prasowa, Technologie
  • Jak zmieni się SEO w roku 2013

    Zmiany, które co jakiś czas wprowadza wyszukiwarka Google, niektórzy krytycy odbierają jako zmierzch ery SEO. Mówili tak, jak na świat przyszedł Pingwin, mówili tak o Pandzie, a teraz mówią tak, ponieważ Google co chwila wprowadza jakieś usprawnienia w algorytmie. Uspokajam - SEO nie umiera, SEO musi się zmienić. Jak? Mówią Artur Pleskot i Sławomir Rodziewicz z zarządu firmy Seo Power sp. z o.o oraz Jacek Szypulski - główny programista serwisu Linkolo.pl.  więcej
    07-01-2013, 11:21, informacja prasowa, Technologie
  • SEO nie umiera

    Aktualizacje algorytmu Google mają za zadanie dać użytkownikom większy komfort korzystania z wyszukiwarki i pokazywać bardziej wartościowe wyniki. Czy to się udaje i jaki wpływ na przeciętnego Kowalskiego oraz branżę SEO mają zmiany w Google, opowiada Artur Pleskot, Prezes Zarządu SEO Power, właściciela giełdy linków tekstowych w treści Linkolo.pl  więcej
    11-12-2012, 10:34, informacja prasowa, Technologie
  • Czym kierować się przy wyborze firmy SEO?

    Przed decyzją o podjęciu działań SEO stoi lub stanęło wielu przedsiębiorców oferujących swoje produkty i usługi w internecie. Chęć pozycjonowania firmowej strony WWW podyktowana może być wieloma czynnikami: potrzebą zwiększenia konwersji, chęcią pozyskania nowych użytkowników czy też szeroko pojętą promocją naszej witryny w wynikach organicznych.  więcej
    20-11-2012, 09:42, Paweł Fijalski, SEMtec,
  • Jakość strony kluczem do skutecznego pozycjonowania


    sxc.hu
    Odpowiednie rozmieszczenie w sieci linków odsyłających do Twojej strony WWW jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego pozycjonowania. Ilość odsyłaczy nie zawsze idzie w parze z jakością, dlatego zamiast kilkunastu odnośników na stronach o Page Rank 0 i mniejszym lepiej jest dać jeden link na stronę z Page Rank 3.  więcej
    07-11-2012, 12:48, informacja prasowa, Technologie
  • Tworzenie stron mobilnych - 3 sposoby Google a SEO

    Według materiału prasowego Gemius opublikowanego we wrześniu tego roku, średnia liczba odsłon stron internetowych z urządzeń mobilnych w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosła w ciągu 2011 r. dwuipółkrotnie. Jak przewidują analitycy z Gemius i IAB Europe, to dopiero początek. W dobie tak szybkiego rozwoju internetu mobilnego kraje regionu CEE nie są pozostawione same sobie. W krajach zachodnich, gdzie technologie mobilne już dawno przetarły szlaki, wypracowano szereg standardów i udogodnień, z których możemy korzystać.  więcej
    18-10-2012, 09:46, Tymoteusz Krężel, SEMtec,
  • Optymalizacja sklepu internetowego - 5 najważniejszych zagadnień


    © istockphoto.com
    Poprawna budowa sklepu internetowego pod kątem SEO ma fundamentalny wpływ na jego widoczność w wynikach Google, a tym samym generowaną liczbę odwiedzin i zyski ze sprzedaży.  więcej
    09-10-2012, 10:53, Łukasz Matelski, SEMtec,
  • Integracja Google+ ze stroną WWW


    © BVI Media - Fotolia.com
    20 września 2011, po trzech miesiącach testów, Google otworzyło dla internautów dostęp do usługi Google+. Od tamtej chwili minął już rok, a sama usługa zdążyła rozwinąć się w Polsce w takim stopniu, że powinno to zainteresować właścicieli stron internetowych. Według badania Net Track Millward Brown SMG/KRC, prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC, Google+ w lipcu 2012 roku posiadało 2 630 000 RU oraz zasięg na poziomie 13,50%.  więcej
    02-10-2012, 19:06, Paweł Sikora, SEMtec,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)