Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama mobilna

  • Reklama mobilna 2010-2014: wzrost o 243 procent


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Szybko rosnąca liczba smartfonów oraz demografia to główne czynniki odpowiedzialne za coraz wyższą wartość rynku reklamy mobilnej.  więcej
    27-10-2010, 20:05, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Google: mobilna reklama nabiera rozpędu


    epheterson (na lic. cc)
    Google opublikowała swoje wyniki finansowe za III kwartał. Przychody firmy wzrosły o 23% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Google zarobiła dobrze na działalności podstawowej, ale obiecujące okazały się również nowe obszary działalności, takie jak reklama mobilna.  więcej
    15-10-2010, 10:35, Marcin Maj, Pieniądze
  • Apple szturmem zdobywa reklamę mobilną


    ©istockphoto.com/vasiliki
    Z 0 do 21 procent w ciągu roku ma urosnąć udział firmy Apple na rynku reklamy mobilnej. Wszystko dzięki zakupowi z początku roku i uruchomieniu własnej platformy reklamowej.  więcej
    29-09-2010, 07:57, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Mobiserve za pomocą Smart AdServer buduje reklamę mobilną

    Mobiserve wybrał oprogramowanie Smart AdServer przeznaczone do obsługi kampanii reklamowych w urządzeniach mobilnych, stając się pierwszym polskim odbiorcą aplikacji przygotowanej przez francuskiego dostawcę rozwiązań adserwerowych dla segmentu reklamy mobilnej.  więcej
    22-09-2010, 13:55, paku, Technologie
  • Telefony BlackBerry też z własnymi reklamami?

    Apple ma, Google ma, Research In Motion chce mieć, ale nie ma za co kupić. Co takiego? Własną sieć mobilnej reklamy, która wkrótce może być prawdziwą żyłą złota.  więcej
    20-08-2010, 16:26, Adrian Nowak, Technologie
  • Więcej powierzchni w sieci reklamy mobilnej Mobilvi


    © istockphoto.com
    Mobilvi rozbudowuje sieć reklamy o nowe witryny mobilne. Firma podpisała umowy z serwisami Fotka.pl i Sciaga.pl. Dzięki nowym kontraktom Mobilvi oferuje większy wybór powierzchni reklamowej oraz możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców.  więcej
    22-06-2010, 13:56, paku, Pieniądze
  • iAd zgarnie połowę rynku reklamy mobilnej?

    Platforma reklamowa firmy Apple zadebiutuje 1 lipca. Szef firmy, Steve Jobs, snuje poważne plany finansowe związane z rodzącym się właśnie rynkiem.  więcej
    08-06-2010, 17:41, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Google: Jest zgoda na przejęcie AdMob


    epheterson (na lic. cc)
    Mimo początkowych wątpliwości co do ewentualnych skutków transakcji, Federalna Komisja Handlu zatwierdziła akwizycję na rynku reklamy mobilnej.  więcej
    22-05-2010, 10:52, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Alcatel-Lucent: Nowy system przyspieszy rozwój reklamy mobilnej

    Sprzedaż przestrzeni reklamowej wielu operatorów, minimalizacja inwestycyjnej bariery wejścia, ułatwianie reklamodawcom zakupu powierzchni oraz emisja spersonalizowanych treści do abonentów - to możliwości najnowszego rozwiązania do mobilnej dystrybucji reklam Optism Mobile Advertising Solution, opracowanego przez firmę Alcatel-Lucent.  więcej
    16-04-2010, 11:53, kg, Technologie
  • Rynek reklamy online powraca na ścieżkę wzrostu


    ©istockphoto.com/Dimos
    Mimo że cały 2009 rok zakończył się na minusie, widoczna jest poprawa - w ostatnim kwartale wydatki firm w USA na reklamę w sieci były o 2,6 procent wyższe niż rok wcześniej.  więcej
    14-04-2010, 19:55, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Apple przedstawia iAd


    ©istockphoto.com/vasiliki
    Bardziej dynamiczne, raczej w stylu telewizji, oraz interaktywne - takie będą reklamy od Apple. Firma przedstawiła iAd - platformę dla reklam mobilnych. Teraz czas na konkurenta, czyli Google.  więcej
    09-04-2010, 08:01, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Nadchodzą reklamy Apple, Google się cieszy


    b_d_solis (na lic. cc)
    Jutro Apple ma przedstawić platformę iAd oraz czwartą wersję oprogramowania dla iPhone'a. O ile druga informacja może nie cieszyć Google, o tyle pierwsza - jak najbardziej. Może stać się bowiem poważnym argumentem w negocjacjach w sprawie akwizycji AdMob.  więcej
    07-04-2010, 08:24, Michał Chudziński, Pieniądze
  • FTC prosi konkurentów Google o oświadczenia


    epheterson (na lic. cc)
    To jeden z etapów postępowania, które ma odpowiedzieć na pytanie, czy planowane przejęcie AdMob przez Google zagrozi konkurencyjności na rynku reklamy mobilnej.  więcej
    15-03-2010, 07:52, Michał Chudziński, Pieniądze
  • 13 mld USD wart rynek reklamy mobilnej?


    ©istockphoto.com/vasiliki
    O takiej kwocie mówi Jupiter Research, bazując na dokonanych niedawno na tym rynku transakcjach. Reklamodawcy i agencje reklamowe muszą do sprawy podejść jednak niezwykle ostrożnie.  więcej
    01-03-2010, 07:13, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Czy Apple chce monopolu na reklamę mobilną?


    ©istockphoto.com/vasiliki
    Najpierw firma nie chciała wpuścić na swoje podwórko VoIP, teraz wygląda na to, że sytuacja się powtarza, ale z reklamą mobilną. Apple najwyraźniej nie chce oddać pola Google.  więcej
    06-02-2010, 19:35, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Opera przejmuje AdMarvel


    ©istockphoto.com/mbbirdy
    Opera Software ogłosiła przejęcie firmy AdMarvel, Inc., co pozwoli producentowi jednej z alternatywnych przeglądarek rozszerzyć portfolio produktów i usług o precyzyjne usługi reklamowe dla mobilnych produktów Opery oferowanych przez operatorów komórkowych i innych partnerów.  więcej
    20-01-2010, 13:42, mm, Pieniądze
  • Apple także chce mobilnej reklamy


    ©istockphoto.com/vasiliki
    250 mln dolarów - tyle mogło kosztować nabycie, istniejącej od 2006 roku, firmy Quattro Wireless, zajmującej się reklamą w telefonach komórkowych. Zaostrza się rywalizacja pomiędzy Google a Apple.  więcej
    06-01-2010, 07:27, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Google musi wytłumaczyć chęć nabycia AdMob


    ©istockphoto.com/mbbirdy
    Firma nie spodziewała się, że prowadzone będzie postępowanie wyjaśniające odnośnie planowanego zakupu AdMob. Federalna Komisja handlu zażądała jednak od Google dodatkowych informacji.  więcej
    24-12-2009, 14:45, Michał Chudziński, Pieniądze
  • 2012: Co umożliwi nam nasza komórka?


    mark sebastian na lic. CC
    Szybki rozwój usług mobilnych sprawi, że staniemy się jeszcze bardziej uzależnieni od niewielkich urządzeń, w których umożliwianie rozmów telefonicznych będzie jedną z wielu innych funkcji.  więcej
    20-11-2009, 07:26, Michał Chudziński, Technologie
  • Google przejmuje AdMob


    epheterson (na lic. cc)
    750 milionów dolarów zapłaci Google za firmę AdMob zajmującą się reklamą w telefonach komórkowych. Kwota ta jest kilkukrotnie wyższa od wartości całego rynku.  więcej
    12-11-2009, 07:58, Michał Chudziński, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)