radio

  • Rosną wydatki na reklamę radiową

    Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł - według szacunków Starlinka - 14,8 proc. Rozgłośnie mogły zarobić na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach.  więcej
    15-11-2011, 09:02, paku, Media
  • Media wykreowały bohatera - Tadeusza Wronę


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Spektakularne lądowanie na Lotnisku im. Chopina spowodowało lawinę informacji w mediach. W ciągu trzech dni o pilocie, kapitanie Tadeuszu Wronie, ukazały się niemal dwa tysiące materiałów – wyliczył PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. 28 proc. z tych publikacji zawierało słowo "bohater", a 27 proc. znalazło się na "jedynkach".  więcej
    08-11-2011, 16:55, paku, Media
  • Właściciele firm spędzają z radiem 5 godz. dziennie

    Każdego dnia ponad 80 proc. właścicieli firm słucha radia, co trzeci z nich przez ponad 6 godzin. To atrakcyjna grupa docelowa, podejmują ona bowiem decyzje zakupowe dotyczące nie tylko własnego gospodarstwa domowego, ale też firmy.  więcej
    27-10-2011, 11:36, komunikat prasowy, Media
  • Sezonowi reklamodawcy coraz więcej wydają na promocję w radiu

    W minione wakacje radio zanotowało największą dynamikę wydatków reklamowych wśród marketerów sezonowych. Zapłacili oni za promocję w radiu 11,1 mln zł - o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielkim wzrostem w lipcu może pochwalić się internet.  więcej
    09-10-2011, 20:56, komunikat prasowy, Media
  • Google Analytics wprowadzi statystyki w czasie rzeczywistym

    Popularne narzędzie umożliwiające wydawcom śledzenie ruchu na ich stronach internetowych, wkrótce wyświetli informacje o internautach w czasie rzeczywistym.  więcej
    30-09-2011, 08:03, Adrian Nowak, Technologie
  • KRRiT podnosi opłaty abonamentowe


    © erikreis at istockphoto.com
    Od 1 stycznia 2012 r. opłata za używanie odbiornika radiowego wyniesie 5,50 zł miesięcznie, a opłata za używanie odbiornika telewizyjnego lub radiowego i telewizyjnego - 18,50 zł miesięcznie.  więcej
    29-09-2011, 12:09, aws, Media
  • W wakacje Polacy chętnie słuchali radia

    W miesiącach wakacyjnych Polacy spędzali z radiem dziennie średnio 268 minut, czyli 4,5 godziny. To najwyższa wartość tego wskaźnika w tym roku.  więcej
    18-09-2011, 16:57, komunikat prasowy, Media
  • Rośnie liczba radiowych heavy userów

    Już co piąty słuchacz spędza z radiem ponad osiem godzin dziennie. Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys.  więcej
    09-09-2011, 10:31, komunikat prasowy, Media
  • 77 mln zł wydały banki na reklamę w radiu


    hidesy @ istockphoto.com
    Na reklamę banki wydały w pierwszym półroczu br. 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet powyżej 30 proc. swoich budżetów reklamowych. Banki przede wszystkim promują kredyty gotówkowe i konsumpcyjne, kredyty dla firm, kredyty mieszkaniowe oraz lokaty.  więcej
    30-08-2011, 20:20, aws, Media
  • 2,5 mln słuchaczy stacji wąskosprofilowanych

    Codziennie średnio 2,5 mln osób słucha wąskosformatowanych rozgłośni radiowych, a łączny udział w czasie słuchania tych rozgłośni sięga 5,9 proc.  więcej
    16-08-2011, 10:35, aws, Media
  • Rozpoczęła się walka o fotel prezesa Polskiego Radia

    Siedmiu kandydatów zgłosiło się do konkursu na prezesa Polskiego Radia - poinformował PAP sekretarz rady nadzorczej spółki prof. Janusz Adamowski. W piątek minął termin składania aplikacji.  więcej
    30-07-2011, 10:32, PAP, Media
  • Częściej słuchamy radia przez internet

    Mimo że to tradycyjny odbiornik jest wciąż podstawowym źródłem odbioru radia, to coraz częściej słuchamy stacji przez internet. W ten sposób rozgłośnie odbiera już ponad 1,6 mln Polaków - wynika z badania Radio Track.  więcej
    29-07-2011, 13:05, mm, Media
  • KRRiT: oznaczenie lokowania produktu i nowe symbole wiekowe


    © erikreis at istockphoto.com
    W najbliższym czasie audycje telewizyjne zostaną oznaczone nowymi znakami graficznymi ochrony małoletnich. Widzowie i radiosłuchacze zostaną także poinformowani o lokowaniu produktu w programach.  więcej
    23-07-2011, 15:44, komunikat prasowy, Media
  • Facebook i Twitter zakazane we francuskiej telewizji


    © erikreis at istockphoto.com
    Słowa "Facebook" i "Twitter" nie powinny padać w telewizji i radiu, jeśli nie są używane w kontekście informacji dotyczących tych serwisów społecznościowych - wynika z decyzji francuskiego regulatora medialnego Conseil Supérieur de l’Audiovisuel (CSA). W ten sposób Francja realizuje swoje prawo funkcjonujące nie od dziś, ale zdaniem wielu komentatorów jest to mało rozsądne.  więcej
    06-06-2011, 11:55, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Muzyka sprzed 100 lat w National Jukebox


    ©istockphoto.com/danwilton
    Nietypowe radio internetowe z pewnością spodoba się wszystkim, którzy nie przepadają za obecnymi hitami.  więcej
    16-05-2011, 09:07, Adrian Nowak, Technologie
  • IT Skaner - wtorek 29 marca 2011

    W dzisiejszym przeglądzie informacji z polskiego rynku nowych technologii m.in.: ruszają studia o Linuksie, TETA zmienia nazwę i wizerunek, dobrze zarabiający Polacy słuchają radia codziennie i długo, Komputronik otworzy 10 nowych punktów sprzedaży, Samsung udostępnił smartfona Galaxy S scl.  więcej
    29-03-2011, 21:26, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Odesłanie do Facebooka w mediach kryptoreklamą?

    Urzędnicy KRRiT pochylili się nad skargą słuchacza, który uznał, że wspominanie w Polskim Radiu o portalu to kryptoreklama. Słuchacz poskarżył się, że prowadzący w „Jedynce” w trakcie trwania audycji bardzo często odsyłają do Facebooka, w ten sposób go reklamując.  więcej
    25-02-2011, 08:05, GazetaPrawna.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklamy za głośne? Nikt nie sprawdza, bo nie ma za co


    © erikreis at istockphoto.com
    Czy reklamy w polskiej telewizji są głośniejsze niż filmy? Nie wiadomo. Choć prawo zakazuje, by ogłoszenia zbyt mocno uderzały w nasze uszy, to i tak nikt tego nie może sprawdzić. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji bezradnie rozkłada ręce, tłumacząc się brakiem pieniędzy na kosztowne badania.  więcej
    21-02-2011, 18:54, Dziennik.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • Archiwalne nagrania Radia Wolna Europa już w internecie

    18 tysięcy nagrań z archiwów Radia Wolna Europa można wysłuchać dzięki uruchomionemu uroczyście serwisowi "Radia Wolności". Umieszczono w nim także około 1500 audycji Sekcji Polskiej BBC i drugie tyle z Sekcji Polskiej Radia France Internationale.  więcej
    13-01-2011, 14:52, GazetaPrawna.pl, Internauci
  • Reklama nie częściej niż co pół godziny


    © erikreis at istockphoto.com
    Przerwa między blokami reklamowymi podczas filmów nie będzie mogła być krótsza niż pół godziny, zakazane ma być przerywanie reklamami m.in. serwisów informacyjnych i audycji dla dzieci - zakłada przyjęty we wtorek przez rząd projekt noweli ustawy o radiofonii i telewizji.  więcej
    04-01-2011, 18:27, GazetaPrawna.pl, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)