Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

public relations

  • Dlaczego pressroom jest niezbędny do budowania wizerunku marki w sieci?


    © Franz Pfluegl - Fotolia.com
    Co kreuje wizerunek marki w sieci? Opinie oraz informacje. Te pierwsze są dostarczane przez konsumentów na forach oraz specjalnie do tego przeznaczonych serwisach. Te drugie znajdują się w gestii marki, pojawiając się nie tylko na stronie, ale przede wszystkim na różnorakich portalach. Opinie i informacje wzajemnie się uzupełniają, sprawiając, że jedne bez drugich nie odniosą zamierzonego efektu. Czas zacząć to wykorzystywać!  więcej
    28-05-2011, 12:05, Julia Kapuścińska, ATOM Media Interaktywne,
  • Stworzyłeś startup? Czy wiesz jak skutecznie wyróżnić go w internecie?


    ©fotolia.com
    Pewnie większość osób kojarzy Allegro.pl, WP.pl, Nozbe.com lub Basecamp.com. Są to projekty internetowe, które odniosły ogromny sukces, a jakiś czas temu też były startupami. Rynek internetowy charakteryzuje się wysoką dynamiką i zamiłowaniem do innowacji. Warto to wykorzystać! Innowacyjne pomysły i dobrze prowadzone projekty niezmiennie mają dużą szansę na sukces oraz stałe miejsce w świadomości internautów. Zaistnieć z nowym, internetowym projektem jest jednak coraz trudniej. Aby wyróżnić się w gąszczu pomysłów i tłumie chętnych do zarobienia na startupach, należy w pełni zaangażować się w skuteczną promocję.  więcej
    25-05-2011, 14:47, Anna Sobolewska, Fast PR,
  • Wystartował serwis wideo IX Kongresu PR w Rzeszowie

    Uruchomiono online platformę wideo tegorocznego Kongresu Public Relations. Umożliwi ona udział w wybranych wykładach specjalistom PR, którzy nie będą mogli osobiście uczestniczyć w konferencji. Po zakończeniu Kongresu zarchiwizowane seminaria zostaną udostępnione internautom.  więcej
    15-04-2010, 19:05, kg, Pieniądze
  • Poznań PR: Dziennikarze i piarowcy wytknęli sobie błędy

    16 października br. po raz piąty odbyło się spotkanie Poznań PR. O współpracy dyskutowali dziennikarze, piarowcy oraz rzecznicy prasowi - poinformowała Marlena Sosnowska z firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.  więcej
    20-10-2009, 12:46, kg, Pieniądze
  • Już jutro kolejny Poznań Public Relations

    Dziennikarze i PR-owcy - dwa ściśle współpracujące zawody. Jak wygląda ich współpraca? Co można poprawić? Co ulepszyć? Z czego zrezygnować? Odpowiedzi na te pytania będą starali się znaleźć uczestnicy spotkania Poznań PR.  więcej
    15-10-2009, 18:24, ark, Kalendarium
  • Investment community - największy przyjaciel spółki


    © weim - fotolia.com
    Jak więc skutecznie prowadzić działania IR, skoro tylko ścisłe powiązania z rynkiem mogą wspierać proces kreowania wizerunku korporacyjnego i zagwarantować stabilność wyceny akcji spółki?  więcej
    14-07-2009, 18:25, IPO.pl,
  • InfoPraca: Marketing i public relations na topie

    Osoby poszukujące pracy najczęściej szukały jej w marketingu i public relations - wynika z danych zebranych na przełomie maja oraz czerwca 2009 roku przez serwis InfoPraca.pl.  więcej
    01-07-2009, 19:34, Arek Kuryzna, Pieniądze
  • Poznań: Po spotkaniu piarowców


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Ewolucja marki była tematem przewodnim pierwszego spotkania z zakresu Public Relations - Poznań PR. Wymiana doświadczeń, zdobycie kontaktów i inspiracja to cele, dla jakich spotkanie zostało zorganizowane.  więcej
    02-06-2009, 10:38, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Narzędzia Web 2.0 nie dla każdego PR-owca

    Blogi czy wideo online nie są uniwersalne i odpowiednie do wszystkich działań PR każdego przedsiębiorstwa. Takie wnioski można wyciągnąć z zakończonej niedawno konferencji pod hasłem "Komunikacja PR: blogi, wideo i wiki".  więcej
    20-05-2009, 01:24, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Nowe media a marketing i public relations - bezpłatny warsztat

    "Nowe media? Nowe media relations?" - to hasło kolejnego seminarium organizowanego wspólnie przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl w ramach projektu "Rewolucja w komunikacji". Tym razem spotkanie poświęcone będzie zagadnieniu zmian w mediach w erze rozwoju internetu.  więcej
    12-02-2007, 09:39, kg, Lifestyle
  • Warsztat "Blog w Public Relations"

    30 listopada w Warszawie odbędzie się warsztat na temat wykorzystania blogów w działalności public relations. W spotkaniu wezmą udział specjaliści z dziedziny internetu i public relations oraz znani blogerzy, m.in.: Tebe, Socjopatyczna Malkontentka, Marek Wożniak, Tomasz Karwatka.  więcej
    28-11-2006, 11:47, kg, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)