Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Netsprint

  • Nielsen potwierdza – jakość danych Netsprinta znacznie powyżej średniej europejskiej

    Według ostatniego raportu Netsprint Group, aż 93%[1] marketerów przy planowaniu kampanii w internecie korzysta z danych o użytkownikach. Rynek reklamy w modelu programmatic ciągle się rozwija, natomiast już teraz najwięcej wątpliwości wzbudza jakość danych oraz możliwość ich weryfikacji. Grupa Netsprint jako pierwsza w Polsce przeprowadziła szczegółowe badanie, mające na celu zweryfikowanie i potwierdzenie jakości danych agregowanych przez spółkę.  więcej
    27-09-2017, 17:43, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Raport z badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym


    geralt
    Gwałtownie rośnie znaczenie danych w marketingu. Tylko 7% badanych marketerów jeszcze z nich nie korzystało. Dane o zachowaniach internautów są używane zarówno w kampaniach efektywnościowych, jak i budujących zasięg i wizerunek – wynika z pierwszego w Polsce badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym.  więcej
    21-06-2017, 19:10, pressroom , Pieniądze
  • Reklamy napędzane danymi - nowa, zintegrowana oferta Netsprinta

    Netsprint uruchamia polski ekosystem reklamowy, który pozwala na dotarcie do ponad 24 mln internautów (97% zasięgu polskiego internetu). Nowa oferta firmy umożliwia precyzyjne targetowanie m.in. w oparciu o dane na temat użytkowników w najważniejszych kanałach digital marketingu i jest alternatywą dla reklamy w globalnych systemach.  więcej
    12-01-2016, 21:13, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Prognozowanie cech demograficznych i nowe profile marketingowe w Spółdzielni Danych Netsprint

    Spółdzielnia Danych, platforma DMP od Netsprint, wprowadza nowości do swojej oferty. Reklamodawcy planujący kampanie mogą teraz szerzej docierać do użytkowników o określonych profilach demograficznych oraz intencjach zakupowych, a także targetować kampanie na użytkowników o wskazanym przedziale zarobków.  więcej
    03-09-2015, 04:52, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Obiecujący zakup Dirlango - Netsprint postawi na globalizację

    70% akcji Netsprint S.A., właściciela m.in. sieci reklamowej Adkontekst zostało kupionych przez Dirlango, spółkę Łukasza Wejcherta i Macieja Żaka. Ta inwestycja ma pozwolić polskiej firmie Netsprint zbudować silniejszą pozycję na rynkach zagranicznych.  więcej
    15-06-2015, 13:16, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Strategiczna współpraca Netsprint z grupą Polska Press

    Netsprint oraz Polska Press Grupa rozwijają strategiczną współpracę. Dynamicznie rozszerzana jest emisja reklam w sieci WiderKontext oraz współpraca w zakresie obsługi adserwerowej. Od początku roku na serwisach internetowych Grupy wykorzystywane są też moduły rekomendujące treści oparte o silnik ContentStream.  więcej
    22-05-2015, 12:59, Komunikat firmy, Pieniądze
  • 35% wzrostu przychodów: Netsprint staje się spółką akcyjną i ogłasza plany rozwoju

    Netsprint, jeden z liderów marketingu technologicznego, przekształcił się w spółkę akcyjną i przyspiesza budowę polskiego ekosystemu reklamowego. Firma podsumowała 2014 rok i ogłosiła plany rozwoju na najbliższe miesiące.  więcej
    21-05-2015, 13:33, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Netsprint Search - nowa wyszukiwarka dla e-commerce. Inteligentna i łatwa do uruchomienia

    Ponad 70% użytkowników opuszcza sklepy i serwisy internetowe, jeśli nie może szybko i intuicyjnie dotrzeć do interesujących ich treści lub produktów. W odpowiedzi na potrzeby rynku e-commerce Netsprint przygotował profesjonalną wyszukiwarkę, która poprawia konwersję i wzmacnia lojalność klientów.  więcej
    29-10-2014, 18:35, Komunikat firmy, Technologie
  • Powstała Spółdzielnia Danych: platforma wymiany danych o użytkownikach od Netsprint

    Już ponad 18 mln internautów analizuje Spółdzielnia Danych - platforma, która zbiera dane o zachowaniach użytkowników z wielu serwisów internetowych, segmentuje je i udostępnia reklamodawcom. W efekcie przystąpienia do Spółdzielni wydawcy lepiej poznają swoich użytkowników i zwiększają przychody. Marketerzy zacierają ręce, bo to cenne dane do kampanii reklamowych.  więcej
    15-10-2014, 11:11, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Intencje zakupowe i demografia w Adkontekst

    Reklamodawcy sieci Adkontekst mogą już korzystać z nowych form targetowania przekazu reklamowego do konkretnych segmentów rynkowych - w oparciu o dane demograficzne i dane o intencjach zakupowych. Jest to możliwe dzięki współpracy Adkontekst m.in. z serwisem Goldenline oraz porównywarką cen Nokaut.  więcej
    17-09-2014, 21:48, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Antymonopolista. Rozmowa z Arturem Banachem, prezesem NetSprinta

    Artur Banach, prezes Netsprinta od 2003 roku, opowiada Krzyśkowi Gontarkowi o trzynastoletniej obecności na konkurencyjnym rynku, sztuce wygaszania produktów i możliwościach konkurencji z Google'em.  więcej
    10-09-2014, 12:19, Krzysztof Gontarek, opr. Joanna Ryńska, Wywiad
  • Adkontekst Audience Report pomaga zrozumieć użytkowników

    Netsprint wprowadza na rynek nową usługę - Adkontekst Audience Report, czyli pogłębioną analizę charakterystyki użytkowników serwisów WWW. Jest to kompleksowy raport, który segmentuje internautów odwiedzających konkretną domenę i dzięki temu pozwala planować skuteczniejsze kampanie marketingowe.  więcej
    06-08-2014, 10:09, pressroom , Pieniądze
  • Netsprint przygotuje wyszukiwarkę legalnych treści wideo dla IAB Polska

    Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wybrał Netsprint w konkursie na przygotowanie wyszukiwarki legalnych treści, która będzie dostępna na stronie akcji Oglądaj Legalne - www.ogladaj-legalne.pl. Projekt wystartuje jesienią.  więcej
    22-07-2014, 16:28, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Netsprint uruchamia platformę Adkontekst SSP

    Netsprint, właściciel Adkontekst, największej polskiej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej, uruchamia funkcjonalność SSP, która pozwala wydawcom na dodatkową monetyzację powierzchni reklamowej w modelu RTB (Real Time Bidding). Dzięki Adkontekst SSP wydawcy Adkontekst mogą teraz zarabiać także na reklamach rozliczanych za odsłony. Uzyskują dostęp do szerszej bazy reklamodawców, co przekłada się na wzrost konkurencyjności ich powierzchni oraz zwiększa przychody z emisji reklam. Pierwszym partnerem Adkontekst SSP w Polsce jest RTB House, w drugim półroczu będą to kolejno kluczowe DSP działające na polskim rynku.  więcej
    04-07-2014, 13:22, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Polski rynek reklamy kontekstowej wart 160 mln zł


    Kamil Porembiński na lic CC
    Rynek reklamy kontekstowej w 2011 roku był wart ponad 160 mln zł, czyli ponad 18% więcej niż w 2010 - wynika z badania Adkontekst, uwzględniającego także wyniki IAB AdEx.  więcej
    24-05-2012, 07:47, paku, Pieniądze
  • Content Stream, czyli symbioza wydawców treści online (wideo)

    Czy można połączyć interesy dużych i małych wydawców treści i zachęcić ich do współpracy? Przemysław Żyła z Netsprint przekonuje, że tak, prezentując najnowszą usługę Content Stream. Ci pierwsi mogą skorzystać na wzroście ruchu, ci drudzy mogą liczyć na dodatkowe przychody za przekierowywanie ruchu do dużych. Oficjalny start usługi już 14 listopada, tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiego wywiadu na temat Content Stream.  więcej
    11-11-2011, 14:09, Krzysztof Gontarek, Wywiad

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)