Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing

  • Doświadczenie klienta najwyższym priorytetem w działach marketingu - raport Salesforce „State of Marketing”


    rawpixels
    Do budowania zadowolenia klienta zaprzęgane są najnowsze technologie, w tym sztuczna inteligencja. Tworzeniu customer journey służy też zacieśnienie współpracy pomiędzy działami marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.  więcej
    26-07-2017, 00:15, Anna Kaczmarska, Pieniądze
  • Raport z badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym


    geralt
    Gwałtownie rośnie znaczenie danych w marketingu. Tylko 7% badanych marketerów jeszcze z nich nie korzystało. Dane o zachowaniach internautów są używane zarówno w kampaniach efektywnościowych, jak i budujących zasięg i wizerunek – wynika z pierwszego w Polsce badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym.  więcej
    21-06-2017, 19:10, pressroom , Pieniądze
  • Outsourcing marketingu - kompetencje, wiedza i know-how

    Koszty zatrudnienia w Polsce rosną. Polski rząd od 2018 roku będzie podnosił pensję minimalną o kolejne złotówki. Oznacza to, że koszty zatrudnienia i tworzenia nowych stanowisk pracy będą coraz wyższe. Pracodawcy coraz częściej zastanawiają się czy zatrudnienie dodatkowych pracowników przyniesie wartość dodaną czy tylko podniesie koszty operacyjne. Podwyższenie płacy minimalnej w długim okresie czasu będzie miało wpływ również na pensje oraz wynagrodzenie pozostałych pracowników wyższego szczebla.  więcej
    29-05-2017, 15:00, Komunikat firmy, Pieniądze
  • 7 błędów popełnianych w komunikacji in-store


    Islandworks
    Sklep to mikrokosmos, w którym panują specyficzne zasady. Odpowiednie dopasowanie komunikatów, mechanik promocyjnych i formatów komunikacji może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży. Eksperci podpowiadają jak uniknąć popularnych błędów i nastawić się na skuteczną komunikację marki.  więcej
    08-10-2021, 09:23, _, Pieniądze
  • Skuteczny marketing SMS. Pięć porad dla biznesu


    nicoletaionescu, Adobe Stock
    SMS w rękach sprawnego marketera może być bardzo efektywnym narzędziem komunikacji. Trzeba jednak pamiętać, że komunikacja SMS jako bezpośrednia forma kontaktu powinna być prowadzona ostrożnie i z wyczuciem. Przedstawiamy kilka porad, które pomogą przy planowaniu SMS-owych kampanii.
      więcej
    01-10-2021, 12:57, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Marketing, sprzedaż, HR dla IT i zarządzanie – całodzienne szkolenie dla managerów i przedsiębiorców na Bitspiration!

    Bitspiration wraca do Warszawy! Już 10 maja odbędzie się siódma edycja jednej z najpopularniejszych konferencji edukacyjnych dla przedsiębiorców! W tym roku możecie zdobywać wiedzę na jednej z czterech ścieżek: marketing, sprzedaż, HR dla IT oraz zarządzanie. W agendzie pojawili się znani i cenieni praktycy wymienionych zagadnień, m.in. Edyta Kotowicz (Facebook Creative Strategist), Maciej Aniserowicz (devstyle.pl, Programista-pasjonat) czy Jakub Rogalski (Brand24 Community Manager).  więcej
    27-04-2018, 11:25, Patronat medialny, Kalendarium
  • Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

    „Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing treści. I chociaż dla większości firm nie jest to już pojęcie abstrakcyjne, wiele z nich ciągle nie zdaje sobie sprawy, ile korzyści przynosi tworzenie dobrych treści contentmarketingowych.  więcej
    20-02-2017, 09:37, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Czy marketerzy nadążają za zmianami? Raport: Nowa rola marketingu

    Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że marketerzy biorą udział w szalonym wyścigu bez mety, w którym muszą nadążać za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi. Stąd tegoroczna edycja badania dotyczy nowej roli marketingu, a zwłaszcza sprawdzenia poziomu cyfryzacji polskich marketerów i tempa przyswajania przez nich innowacji.  więcej
    30-11-2016, 17:05, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Koniec ery inwazyjnych reklam? Adblocki spowodowały 22 mld strat w 2015 roku


    Shutterstock.com
    Straty z tytułu użycia adblocków według raportu FairPage sięgnęły w 2015 roku 22 miliardy dolarów. Inicjatywy liderów rynku, takie jak zawiązana podczas wrześniowej konferencji Dmexco Coalition for Better Ads, to sygnał, że doszliśmy do punktu zwrotnego, w którym trzeba od nowa odnaleźć równowagę w relacji wydawca-użytkownik-reklamodawca.  więcej
    04-11-2016, 17:49, Marcin Ekiert, Pieniądze
  • Halloween, czyli święta, popkultura i marketing


    Kameleon007 at istockphoto.com
    Według badań przeprowadzonych przez CBOS w 2013 roku aż 72 proc. Polaków sprzeciwia się komercjalizacji świąt. Mimo to wielu z nas celebruje je w popkulturowym klimacie. Co rządzi naszymi rytuałami – marketing, kultura popularna czy tradycja? - wyjaśnia dr Karol Jachymek, kulturoznawca ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS.  więcej
    31-10-2016, 15:27, pressroom , Lifestyle
  • SemKRK – krakowskie dyskusje o SEO i SEM

    Konferencje i spotkania branżowe mogę przybierać różne formy. Niektóre przyjmują charakter bardzo profesjonalny, niemalże biznesowy. Inne sprowadzają się do prezentacji konkretnych produktów. W przypadku SemKRK można powiedzieć jedno – organizatorzy pokazali, że można zorganizować wydarzenie w lekkiej atmosferze, które przy okazji podsunie kilka inspiracji.  więcej
    10-10-2016, 00:48, Marcin Opolski, Kalendarium
  • Inspirujące prezentacje podczas EastMedia 2016

    W dniach 15-16 kwietnia odbyła się druga edycja największej w Polsce Północno-Wschodniej konferencji poświęconej nowoczesnemu marketingowi - EastMedia. Podczas wydarzenia, w którym uczestniczyło blisko 200 osób, można było poznać odpowiedzi na pytania, jak prowadzić nowoczesny i skuteczny marketing i za pomocą jakich narzędzi, jak pozycjonować i budować markę po to, by wyprzedzić konkurencję.  więcej
    19-04-2016, 06:57, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Jak zmienić klienta w wyznawcę? Porady 4 specjalistów


    ©istockphoto.com/danwilton
    Nie sztuka pozyskać klienta. Sztuka sprawić, by wrócił i zmieniał się w fana albo wręcz swego rodzaju wyznawcę marki. Jak tego dokonać? Zapytaliśmy o to kilkoro specjalistów z branży e-marketingu.  więcej
    15-12-2015, 13:00, Marcin Opolski, Pieniądze
  • Spełnij oczekiwania odbiorców dzięki segmentacji listy mailingowej


    Shutterstock
    Działania email marketingowe są najbardziej skuteczne, gdy stanowią odpowiedź na rzeczywiste potrzeby subskrybentów. Wartościowe kampanie email marketingowe angażują odbiorców i pomagają im stać się lojalnymi klientami. Segmentacja listy pozwala na lepsze poznanie profilu odbiorców i dopasowanie komunikacji do ich oczekiwań.  więcej
    10-12-2015, 16:47, GetResponse, Porady
  • Raport Salesforce o stanie marketingu w segmencie B2B (infografika)

    Co jest dziś ważne dla marketerów B2B, w jakie narzędzia chcą inwestować, jak zabiegać o klientów i jak mierzyć efektywności swoich działań – to wszystko ujęto w opracowaniu Salesforce „2015 State of B2B Marketing”.  więcej
    24-09-2015, 16:09, Krzysztof Augustynowicz, Pieniądze
  • Jak zwrócić uwagę wpływowych osób w polskiej sieci - studium przypadku iWisher

    W zalewie standardowych informacji o uruchomieniu kolejnego serwisu, aplikacji lub usługi zespół iWisher wybrał trudniejszą i pracochłonną drogę. "Nie lubimy otrzymywać spamu, dlatego też nie chcieliśmy go rozsyłać" - tłumaczą. Z drugiej strony chcieli szybko dotrzeć i zainteresować swoim produktem aż 100 bardzo wpływowych osób w polskiej części internetu. W jakim stopniu metoda, którą wybrali, okazała się skuteczna opowiada w wywiadzie dla di24.pl Michał Korba, współtwórca platformy.  więcej
    03-09-2015, 15:19, Krzysztof Gontarek, Wywiad
  • Jak funkcjonują działy marketingu i sprzedaży w polskich firmach? Raport „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”

    Nieco ponad połowa polskich firm zatrudnia osoby odpowiedzialne za sprzedaż. Podobnie jest w przypadku marketingowców. 53% badanych przedsiębiorstw wskazuje na obecność w swoich strukturach osób zajmujących się na co dzień komunikacją marketingową. To tylko niektóre dane płynące z raportu „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”, będącego efektem badań opracowanych wspólnie przez agencję Mind Progress Group i Instytut badawczy IPC.  więcej
    14-07-2015, 12:49, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Marketing w sieci a prawo: e-mailing a SPAM


    Myimagine / Shutterstock
    Biznes online bardzo dynamicznie się rozwija, rośnie również konkurencja i przedsiębiorcy stosują najróżniejsze formy marketingu internetowego. Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę, że łamiąc prywatność w sieci, tracą zaufanie potencjalnych klientów i mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności. Poniżej kilka wskazówek dotyczących jednej z form marketingu w sieci - tzw. e-mailingu.  więcej
    02-07-2015, 16:26, Magda Judejko, Pieniądze
  • Przede wszystkim myśleć. Podsumowanie konferencji Internet ASAP 2015

    – Jak do tej pory, najciekawsze wydarzenie w branży w tym roku – mówią uczestnicy czwartej konferencji Internet ASAP, która miała miejsce 21 i 22 maja w Krakowie. Wzięło w niej udział ok. 170 osób. Chwalono różnorodność tematów i szerokie spektrum prelegentów.  więcej
    29-05-2015, 08:49, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Fakty i mity w e-marketingu 1 kwietnia 2015 r. w Dąbrowie Górniczej

    Zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnej konferencji branżowej MIT 2015 / Marketing-Internet-Technologia. Konferencja odbędzie się w dniu 1 kwietnia 2015 r. w Dąbrowie Górniczej. Celem konferencji branżowej jest przedstawienie kluczowych problemów związanych z funkcjonowaniem firmy w internecie, począwszy od kreowania wizerunku w sieci, poprzez wykorzystanie technologii mobilnych oraz potencjału mediów społecznościowych, a skończywszy na funkcjonalnych narzędziach e-biznesowych.  więcej
    04-03-2015, 11:54, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)