Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

m-commerce

  • M-commerce: wysokie koszty i brak czasu wstrzymują rozwój e-sklepów - wyniki badań


    digieye / Shutterstock
    W opinii 46 proc. właścicieli i menadżerów sklepów internetowych, strony oraz aplikacje mobilne są po prostu za drogie, wynika z najnowszych badań. Okazuje się, że problemem jest dla nich również duża ilość czasu potrzebnego na ich wdrożenie. Co jeszcze powstrzymuje polskie e-sklepy oraz firmy przed wprowadzeniem rozwiązań mobilnych? Czy miliony mobilnych użytkowników długo jeszcze będą musiały czekać na przyjazne dla nich rozwiązania?  więcej
    02-07-2014, 07:30, pressroom , Pieniądze
  • M-commerce, czyli pora na handlowanie przez smartfony

    Prognozy mówią, że coraz więcej osób będzie się z internetem łączyć przez smartfony. To powód, by sklepy już dziś myślały o rozbudowaniu swych kanałów sprzedaży. Jednak trzeba pamiętać, że istnieją istotne różnice między e-commerce i m-commerce.  więcej
    24-02-2011, 16:16, GazetaPrawna.pl, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)