gry

  • FIFA 20 - czy warto zagrać?

    FIFA to dla wielu graczy kultowa gra. Nic więc dziwnego, że każda jej odsłona wywołuje wiele emocji i często wiąże się z sporymi oczekiwaniami ze strony widowni. EA Sports, czyli wydawca gry, po raz kolejny musiał się zmierzyć z wymaganiami graczy. Efektem pracy jest nowa odsłona w postaci FIFA 20, której niewątpliwym atutem jest tryb Volta, który podbił serca bardzo wielu graczy.  więcej
    04-11-2019, 11:21, Komunikat firmy, Internauci
  • Ghost Recon powraca

    Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint to wojskowa potyczka w otwartym świecie. Najnowsza gratka dla miłośników tej komputerowej serii światło dzienne ujrzała w październiku 2019 roku. Seria sygnowana jest nazwiskiem popularnego pisarza powieści sensacyjnych i w takim też klimacie utrzymano fabułę gier, choć seria Ghost Recon - w odróżnieniu od innych strzelanek wskazujących na Clancy'ego - nie nawiązuje bezpośrednio do żadnej z książek przywołanego w tytule autora.  więcej
    29-10-2019, 08:08, Komunikat firmy, Internauci
  • Gra odpowiedzialna - praktyczne porady

    Zgodnie ze znowelizowaną ustawą hazardową od 1 kwietnia 2017 r. w Polsce legalnie mogą działać jedynie firmy bukmacherskie, które posiadają licencję ministerstwa finansów na organizowanie zakładów wzajemnych drogą internetową i/lub w lokalach stacjonarnych. Operatorzy bez koncesji ministerstwa oraz osoby korzystające z ich usług są natomiast narażone na kary finansowe. Jak zatem grać legalnie i odpowiedzialnie?  więcej
    28-10-2019, 18:28, Artykuł poradnikowy, Porady
  • Ta gra pójdzie gamerom na zdrowie


    sik-life/pixabay
    W najbliższym czasie powstanie unikalny w branży gamingowej produkt: seria gier przygodowych promujących zdrowy styl życia. Pierwsza z gier ma być zaprojektowana w sposób, który umożliwi rozszerzanie zawartości i dodawanie nowych wątków do futurystycznego świata zbudowanego przez jej twórców.  więcej
    09-07-2019, 14:43, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy można odstąpić od umowy sprzedaży gry komputerowej zawartej online?

    Gry komputerowe to obecnie najprężniej rozwijająca się gałąź branży rozrywkowej kierowanej do konsumentów. Dla przykładu, najpopularniejsza gra roku 2018 Red Dead Redemption 2 już kilka dni po premierze przyniosła ponad miliard dolarów przychodu. Hollywoodzki hit Avengers: Wojna bez granic w porównywalnym okresie zarobił około 600 mln dolarów. Wiedźmin 3: Dziki gon, gra polskiego studia CD PROJEKT RED osiągnęła w 2017 roku zysk przekraczający miliard złotych przy budżecie wynoszącym 306 milionów złotych. Z ogromnymi budżetami w parze idą jednak równie duże oczekiwania fanów. Co jednak w sytuacji, gdy zapowiadany hit nie spełni pokładanych w nim nadziei? Czy konsumentowi po zapoznaniu się z produktem przysługuje prawo odstąpienia od umowy i zwrotu gry sprzedawcy?  więcej
    27-06-2019, 15:07, Redakcja , Biznes, Finanse i Prawo
  • Przymiarki inwestycyjne. Kto wchodzi w gry?


    g-stockstudio / shutterstock
    Arts Alliance, notowana na NewConnect grupa spółek gamingowych przymierza się do inwestycji w Crunching Koalas, zajmującej się produkcją oraz promocją gier. Spółki podpisały list intencyjny, którego celem jest zawarcie umowy inwestycyjnej.  więcej
    22-05-2019, 22:37, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ponad 3 tysiące zapisów na akcje BoomBit


    McIek / Shutterstock.com
    Producent i wydawca gier mobilnych - BoomBit - poinformował o przydziale akcji w swojej pierwszej ofercie publicznej akcji. Zainteresowanie ofertą ze strony inwestorów indywidualnych okazało się duże – liczba zapisów w tej transzy wyniosła 3 183, a stopa redukcji wyniosła 53,45%.  więcej
    30-04-2019, 21:30, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Branża gamingowa lubi innowacje i inwestycje


    Roger Braunstein
    Fundusz Alfabeat zainwestował w spółkę, która umożliwia wydawcom gier zwiększanie swoich dochodów oraz ich dywersyfikację. Mogą oni sprzedawać wysokiej jakości produkty z nią związane bezpośrednio w grze. W planach jest też wprowadzenie uniwersalnej waluty dla graczy w oparciu o blockchain.  więcej
    09-04-2019, 22:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polska liczy się coraz bardziej wśród producentów gier komputerowych


    Tomasz_Mikolajczyk/pixabay
    Pod względem sprzedaży Polska zajmuje 23. pozycję na świecie, ale rodzime studia i producenci gier coraz mocniej zaznaczają swoją pozycję na globalnym rynku. Krajowy rynek gier jest wyceniany na około 500 mln dol. i rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie.  więcej
    05-03-2019, 17:14, jr, Biznes, Finanse i Prawo
  • Za kryptowalutę kupisz przywilej lub wirtualny przedmiot potrzebny w grze


    junpinzon / Shutterstock
    Jeden z producentów gier pracuje nad wdrożeniem do swoich produktów technologii blockchain. Spółka chce umożliwić graczom wymianę zdobytych osiągnięć, przedmiotów i przywilejów za pomocą najpopularniejszych kryptowalut. Studio będzie pobierać prowizję za każdą dokonaną w sklepie transakcję.  więcej
    15-02-2019, 15:33, Nika, Technologie
  • Znaleziono lukę w zabezpieczeniach platformy Steam


    Mathias Pastwa (lic. CC)
    Lukę wykryto i zgłoszono w sierpniu tego roku firmie Valve - właścicielowi platformy do dystrybucji cyfrowej gier – przez analityka bezpieczeństwa sieciowego Artema Moskowskyego. Błąd pozwalał na nieautoryzowany dostęp do wszystkich kluczy licencyjnych, za pomocą których można aktywować pobrane gry komputerowe.  więcej
    21-11-2018, 20:03, Nika, Bezpieczeństwo
  • Kulturowe gry wideo z szansą na ulgę podatkową. Jeśli MKiDN zatwierdzi


    Shutterstock.com
    Powraca temat wspierania produkcji tzw. gier kulturowych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. W październiku ukazał się projekt ustawy wyjaśniający, jakie kryteria musi spełnić przedsiębiorca, by otrzymać znaczną ulgę podatkową.  więcej
    08-11-2018, 09:27, Joanna Ryńska, Internauci
  • Krakowski producent gier otrzymał dofinansowanie w wysokości 6,87 mln zł


    © fotolia.com
    Polski producent gier komputerowych, notowany na giełdzie NewConnect, otrzymał wielomilionowe dofinansowanie w ramach konkursu dla MSP. Na co zostaną wykorzystane pozyskane środki?  więcej
    07-11-2018, 13:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Chmura zmienia świat gier


    Robert Scoble, na lic. CC
    Przyszłość branży gier idzie w kierunku grania we wszystko, co tylko zechcemy, z kim chcemy, gdzie chcemy. Gry zyskają ten sam status, co muzyka i TV. Przynajmniej tak przewiduje firma Microsoft, która przedstawia właśnie swój projekt gamingowy.  więcej
    18-10-2018, 18:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Festiwal gier niezależnych podczas targów Warsaw Games Show


    Roger Braunstein
    26 października podczas targów Warsaw Games Show po raz pierwszy odbędzie się festiwal Indie Games Festival, którą wspólnie z WGS, zorganizuje producent i wydawca gier – spółka Klabater.  więcej
    18-10-2018, 16:03, jr, Internauci
  • Gry mobilne wrocławskiego dewelopera na topie

    Zgodnie z informacjami zawartymi w raporcie giełdowym młodego wrocławskiego dewelopera, w ubiegłym miesiącu jego gry mobilne wygenerowały 6,6 miliona pobrań. Czym jeszcze może pochwalić się spółka z południa?  więcej
    15-10-2018, 22:51, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Zarobki menedżerów spółek z branży gier wideo


    sik-life/pixabay
    Branża gier wideo jest dziś szybko rozwijającą się gałęzią przemysłu rozrywkowego. Niewątpliwie sukcesy polskich wydawców sprawiają, że osiągają oni coraz wyższe zyski. W niniejszym artykule przyjrzano się wynagrodzeniom top menedżerów spółek notowanych na GPW.  więcej
    05-10-2018, 13:43, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Fenomen Dojrzałego Gracza


    Lenovo
    Jak wygląda portret polskiego gracza. Wyniki badania zaprezentowane w tekście, dla wielu mogą okazać się zaskakujące! Ponad połowę miłośników wirtualnej rozgrywki stanowią osoby w wieku 25-44 lat. To jednak dopiero początek ciekawych informacji.  więcej
    14-09-2018, 23:05, Nika, Internauci
  • Edukacyjne i kreatywne zabawki i gry dla siedmiolatki. 10 pomysłów


    Pixabay/Jill111
    Pierwszo- czy drugoklasistka, siedmiolatka to już indywidualistka o jasno określonych oczekiwaniach. Coraz trudniej dobierać zabawki, które ucieszą dziewczynkę, a jednocześnie pozytywnie wpłyną na jej rozwój. Oto 10 propozycji takich rozwiązań.  więcej
    05-08-2018, 12:26, Joanna Ryńska, Internauci
  • Naucz się projektować gry. 10 e-booków dla projektantów gier

    Projektowanie gier, wzbogacanie gier o nowe elementy, wykorzystanie Unity, OpenGL czy HTM5, CSS i JavaScript do tworzenia gier, publikowanie gier i zarabianie na nich, rozpoczynanie przygody z programowaniem od gier - takie tematy znajdziecie w proponowanych dziś 10 e-bookach dla (przyszłych) projektantów gier.  więcej
    01-08-2018, 10:27, Joanna Ryńska, Porady

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930