SEO

  • Wrześniowe zamieszanie w Google - nowy Pingwin i... Opos


    Patrizia08
    Wrzesień 2016 okazał się miesiącem, w którym w wynikach Google zmieniło się całkiem sporo. Wyszukiwarkowy gigant ogłosił w ostatnich dniach nie tylko update algorytmu Pingwin, ale też zmianę sposobu, w jaki sam Pingwin działa.  więcej
    28-09-2016, 11:29, Marcin Opolski, Technologie
  • Jak uwieść Google dobrymi treściami?

    Zdaniem wielu termin optymalizacja dotyczy tylko pracy pozycjonerów. Tymczasem każdy, kto tworzy treści umieszczane na stronach www ma wpływ na ich widoczność w wyszukiwarce. Właśnie o tym jest darmowy e-book „SEO Content Marketing” od SeoStation.  więcej
    27-09-2016, 06:41, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Google: mobile będzie jeszcze ważniejsze


    Ingo Joseph
    Google już od jakiegoś czasu promuje te witryny, które są dostosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych. Niedawno jednak wyszukiwarkowy gigant zapowiedział, że wkrótce dokręci śrubę. Nowe zasady wejdą w życie 10 stycznia 2017.  więcej
    23-09-2016, 20:33, Marcin Opolski, Technologie
  • Bezpłatny e-book SEO Content Marketing

    SeoStation, narzędzie służące do monitorowania efektów pozycjonowania, stworzyło darmowego e-booka „SEO Content Marketing”. Wspomnianą publikację można pobrać bezpłatnie. Dziennik Internautów jest partnerem wydania.  więcej
    20-09-2016, 06:53, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Techniki pozycjonowania - White Hat SEO a Black Hat SEO

    Pozycjonowanie to niezwykle obszerny temat, w poczet którego możemy wliczyć szereg działań wpływających na pozycję danej strony w wyszukiwarce. Niektóre z tych działań są w pełni zgodne z wytycznymi firmy Google - wtedy możemy mówić o stosowaniu techniki White Hat SEO. Te czynności, które są niezalecane lub wręcz niedozwolone, klasyfikuje się jako Black Hat SEO. Chcesz poznać różnice między tymi technikami? Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące każdej z nich.  więcej
    22-07-2016, 13:12, Komunikat firmy, Technologie
  • Raport SEO 2015 - liderzy swoich branż

    Które serwisy zostały liderami SEO w swoich branżach w 2015 roku? Które firmy zwiększyły swoją widoczność w wyszukiwarce Google, a które straciły? Pobierz raport i dowiedz się, kto w 2015 roku był liderem w naturalnych wynikach wyszukiwania Google!  więcej
    26-01-2016, 19:36, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak będzie wyglądało pozycjonowanie stron w 2016 roku

    Każdego roku branżę SEO i SEM czeka jakaś rewolucja związana z pracą nad promocją serwisów. Większość rynku kontroluje jedna firma, zatem to od niej zależy jak będzie wyglądało pozycjonowanie czy warunki działania reklam kontekstowych. Sprawdźmy co może na nas czekać w najbliższych miesiącach.  więcej
    13-01-2016, 11:16, Komunikat firmy, Technologie
  • W jaki sposób pozycjonowanie stron uzupełnia strategię marketingową?

    Sposobów na promocję w internecie jest wiele: reklamy Google AdWords, prowadzenie profilu społecznościowego, e-mail marketing, itd. Spośród nich wszystkich najbardziej uniwersalne wydaje się pozycjonowanie. Dlaczego? Istnieje ku temu co najmniej kilka powodów.  więcej
    21-12-2015, 11:07, Komunikat firmy, Technologie
  • Wrześniowy maraton szkoleń SEO w Katowicach

    Nawet najmniejsza firma może osiągnąć spory sukces jeśli zadba o swoją promocję w sieci. Jest jednak pewien warunek – musi to zrobić z głową, a to wcale nie jest takie proste. Z głową, czyli kompleksowo i niekoniecznie utartymi ścieżkami. Taki punkt widzenia przyjęli organizatorzy tygodniowego Maratonu SEO, który odbędzie się we wrześniu w Katowicach.  więcej
    21-08-2015, 12:05, OGŁOSZENIE, Kalendarium IT
  • 4 narzędzia, którymi zrobisz szybki audyt SEO Twojej strony internetowej


    Tom Wang / Shutterstock.com
    Skontrolowanie swojej strony pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek i użytkownika wymaga poświęcenia określonego czasu. Na szczęście istnieją narzędzia, które błyskawicznie mogą Ci wskazać główne problemy wpływające na widoczność strony w wyszukiwarkach, a czasem też w oczach użytkownika.  więcej
    21-08-2015, 01:29, Marcin Opolski, Porady
  • Google krzywo patrzy na domeny regionalne (akt.)


    Shutterstock.com
    Prowadzisz stronę na domenie regionalnej? Sprawdź, czy jej pozycje nie doznały nagłego spadku. Całkiem możliwe, że dziś lub wczoraj wylądowały daleko poza pierwszą setką wyników.  więcej
    23-04-2015, 13:00, Marcin Opolski, Technologie
  • Strony nieprzyjazne smartfonom stracą w Google. Gotowy na Mobilegeddon?


    Bloomua / Shutterstock.com
    Google wprowadza zmiany w algorytmach wyszukiwania, które mają promować strony przyjazne smartfonom i zapewne osłabią pozycję stron nieprzyjaznych. Dowiedz się, w jakim stopniu może to wpłynąć na Twoją stronę.  więcej
    21-04-2015, 08:53, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wirtualna Polska i Onet vs użytkownicy


    Sergey Nivens
    Tydzień temu jeden z pracowników Onetu opublikował w internecie dramatyczny komunikat, w którym zszokowany opisywał proceder, w wyniku którego internauci widzący w Google wyniki kierujące do WP.pl po ich kliknięciu zamiast na właściwej podstronie mogą lądować na stronie głównej portalu. Szybko okazało się, że sam Onet stosuje bardzo podobny sposób wyprowadzania swoich użytkowników w pole, a już kilka dni później wyszło na jaw, skąd ta nagła przepychanka.  więcej
    16-02-2015, 09:01, Marcin Opolski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Z arsenału Google

    Gdy mowa o zmianach, jakie w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy wpływały na wygląd wyników w Google, pierwszym skojarzeniem są dwie aktualizacje algorytmu wyszukiwarki. Jedna to tropiący „złe” linki Pingwin, druga – walcząca ze słabą treścią Panda. Zmian było jednak więcej, a część spośród nich może jeszcze w przyszłości nieraz namieszać.  więcej
    28-01-2015, 01:44, Marcin Opolski, Technologie
  • Google mówi: dbaj o mobilność


    Shutterstock.com
    Od ponad tygodnia część właścicieli stron podłączonych do Google Webmaster Tools otrzymało powiadomienia o niedostosowaniu ich witryn do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Na razie to tylko kiwanie palcem, jednak warto sprawę potraktować poważnie.  więcej
    25-01-2015, 23:15, Marcin Opolski, Technologie
  • Jak wybrać firmę pozycjonującą? 10 porad, które przeniosą Twoje rozmowy z agencjami SEO na inny poziom

    Rozmawiając z klientami, którzy mieli nieprzyjemne doświadczenia z wyborem agencji SEO, dość często słyszę, że podejmując decyzję, kierowali się jedynie ceną. Jeśli pod uwagę weźmiesz tylko ten aspekt, bez sprawdzenia innych istotnych szczegółów, może Cię to „słono” kosztować. W przypadku usługi pozycjonowania cena jest mocno skorelowana z jej jakością, a ta - z bezpieczeństwem. Moja babcia mawiała, że „skąpy traci dwa razy”. Często refleksja przychodzi zbyt późno - kiedy Google nałoży karę na serwis. Kosztowne doświadczenie! Nie chcesz być „mądrym Polakiem po szkodzie”? Oto kilka wskazówek, jak tego uniknąć.  więcej
    02-02-2015, 15:35, Mateusz Zyguła, Widzialni.pl,
  • Z rynku znika ProLink.pl w wyniku działań Google wymierzonych w giełdę linków

    Wczoraj wielu właścicieli stron internetowych, które korzystają z giełd zakupu linków, zarówno jako wydawcy, jak i kupujący, otrzymało od firmy Google powiadomienie o niezgodności ich działań z regulaminem wyszukiwarki. W wyniku masowo przeprowadzonej akcji giełda ProLink, która należy do spółki LeadBullet S.A., zawiesiła swoją działalność.  więcej
    25-11-2014, 09:51, Artur Strzelecki, Biznes, Finanse i Prawo
  • Aktualizacja Pingwin w wyszukiwarce Google


    Romet6 / Shutterstock
    W miniony weekend wyszukiwarka Google wprowadziła aktualizację pod nazwą Pingwin 3.0. Była to już szósta aktualizacja, która dba o to, aby w wynikach wyszukiwania znalazły się przede wszystkim wartościowe strony dla użytkowników wyszukiwarki. Z wielu krajów płyną doniesienia o zmianach, które objęły całą wyszukiwarkę Google, nie tylko jej polską wersję.  więcej
    20-10-2014, 12:21, Redakcja , Technologie
  • 6 kroków do poprawy widoczności strony internetowej


    Creativa / Shutterstock
    Prowadząc biznes w internecie, należy pamiętać, że kluczową kwestią jest zadbanie o to, by nasza strona była widoczna w wynikach wyszukiwarki. Dzięki temu możemy dotrzeć z informacją o firmie do potencjalnych nabywców oferowanych przez nas produktów bądź usług. Co jednak zrobić, gdy nasza strona nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania?  więcej
    27-08-2014, 12:15, Anna Garwolińska, SEMSTORM,
  • Podbij Internet z Profesjonalne Pozycjonowanie

    Firma Profesjonalne Pozycjonowanie to lokalna poznańska firma o zasięgu międzynarodowym świadcząca od ośmiu lat kompleksowe usługi e-marketingowe, e-PR-owe i pozycjonerskie dla biznesu w Polsce, Czechach, Anglii, Irlandii, Niemczech, Australii i USA. Profesjonalne Pozycjonowanie ma status Certyfikowanego Partnera Google AdWords. W kwietniu 2013 roku firma otrzymała Wyróżnienie w X edycji prestiżowego konkursu Poznański Lider Przedsiębiorczości w kategorii mikro firm.  więcej
    07-08-2014, 11:45, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031