Microsoft

  • Kliknij w butelkę! Microsoftu wizja reklam w XXI wieku.

    Product placement*, to popularny w filmach sposób reklamy. Wielkie koncerny płacą niemałe kwoty by aktorzy tworzonych filmów używali na planie ich produktów. Migające w tle automaty Coca-Coli, "przypadkiem" pokazana butelka wody mineralnej Nata... a może by w nią kliknąć?  więcej
    17-01-2006, 13:53, Piotr Konieczny, Internauci
  • USA pomaga Chinom cenzurować internet?

    Kiedy świat dowiedział się, że Microsoft na żądanie Pekinu skasował "niepoprawnego" politycznie bloga, sprawa cenzury chińskiego internetu powróciła.  więcej
    17-01-2006, 13:13, pk, Internauci
  • Walka portali o internautów w 2005 r.

    Miniony rok należał do portali internetowych. Usługi WWW coraz częściej odgrywają kluczową rolę w naszym życiu, toteż nie ma się co dziwić, że wyścig pomiędzy światowymi gigantami: Google, Yahoo oraz Microsoftem trwa. Echa walki o sieć słychać również na rodzimym rynku portalowym.  więcej
    02-01-2006, 16:02, Piotr Konieczny, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Styczeń 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.