Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

T-Mobile zaczyna kampanię informacyjną

23-05-2011, 22:45

Każdy ma się dowiedzieć o tym, że Era w pewnym sensie kończy swoją działalność na rynku telekomunikacyjnym. T-Mobile ma wykorzystać tę szansę i ogłosić, że są takie „chwile, które łączą”.

Sonda
Czy słyszałeś już wcześniej o rebrandingu Ery?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

Kilka dni temu informowaliśmy w Dzienniku Internautów, czego będą dotyczyć zmiany i jak będzie przebiegał cały proces rebrandingu.

23 maja br. wystartowała kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej, która ma na celu poinformowanie o tym wszystkich konsumentów oraz budowanie świadomości międzynarodowej marki T-Mobile wśród odbiorców.

>> Czytaj też: Na komórkowej wojnie operatorów zyskają klienci

W pierwszej części komunikacji sieć Era dziękuje za wspólnie spędzony czas i zapowiada nadchodzące zmiany. W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile przedstawi się klientom w Polsce oraz zaprosi ich do globalnej sieci.

„Chwile, które łączą” - tak brzmi hasło towarzyszące marce T-Mobile w Polsce. Kampania została przygotowana przez Departament Komunikacji Rynkowej PTC i będzie realizowana w mediach masowych.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Samsung



fot. HONOR








fot. Freepik