Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Brytyjska agencja wywiadowcza, szukając najlepszych kandydatów do pracy w charakterze szpiegów, posługuje się niekonwencjonalnymi metodami.

Agencja GCHQ, obok słynnych już MI5 i MI6, zajmuje się ochroną informacji i systemów komunikacyjnych. Zatrudnia około 5 tysięcy osób, a niedługo wśród nich znaleźć się mogą... zapaleni gracze - informuje BBC.

Reklamy z informacją o pracy umieszczone zostały w formie billboardów, m.in. w takich grach, jak Splinter Cell: Double Agent oraz Enemy Territory: Quake Wars. Z wypowiedzi przedstawicieli agencji wynika, że zależy im na osobach, dla których świat IT nie jest zagadką, są kreatywne, szybko myślą i działają.

Reklamy w grach, których z czasem pojawi się więcej, mają zachęcić młodych ludzi do odwiedzenia stron agencji i zapoznania się z możliwościami zrobienia kariery w wywiadzie. Kampanię reklamową prowadzi agencja TMP Worldwide, dla której proces rekrutacyjny poprzez reklamę jest zupełnie nowym wyzwaniem.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: BBC