Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer

PATRONAT MEDIALNY 17-10-2011, 15:52

Czy prowadząc działania promocyjne w internecie, zastanawiasz się, które z nich są najbardziej efektywne? Które konkretnie działania przełożyły się na największą liczbę nowych klientów, dopisań do newslettera czy wysłanych zapytań ofertowych?

A może chcesz zmienić treść swojej strony internetowej, żeby zwiększyć jej efektywność i zastanawiasz się, które treści są najbardziej pożądane przez internautów? Które z nich są najbardziej angażujące?

Jeżeli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, firma Conversion ma dla Ciebie propozycję.

Weź udział w najbliższej edycji naszych szkoleń otwartych, dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer – szkolenia odbędą się w Warszawie, w dniach 26-27 października 2011 roku.

Nie zwlekaj – zostały już tylko ostatnie wolne miejsca! Z tego tytułu oferujemy bezwarunkowy rabat – za udział w jednym dniu szkoleniowym zapłacisz tylko 497 zł netto, oszczędzając w ten sposób aż 93 zł!

Zarejestruj się teraz na www.conversion.pl/szkolenia

Oferta jest skierowana do:

  • specjalistów z działu marketingu oraz e-marketingu,

  • osób zajmujących się działaniami SEO/SEM i promocją online,

  • webmasterów zlecających kampanie promocyjne agencjom zewnętrznym,

  • osób samodzielnie prowadzących działania promocyjne w internecie.

Szkolenia prowadzone są na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym – wcześniejsza znajomość omawianych zagadnień nie jest wymagana.

26 października: Google Analytics

  • Nauczysz się, jak oceniać wszystkie rodzaje kampanii marketingowych prowadzonych online.

  • Poznasz strategiczne podejście do efektywnej analizy danych.

  • Dowiesz się, jak działa Google Analytics i jak unikać najczęściej popełnianych błędów.

  • Dowiesz się, jak zainstalować i poprawnie skonfigurować to narzędzie w celu wygodnej analizy danych.

  • Poznasz efektywne sposoby na wykorzystanie segmentów zaawansowanych i tworzenie raportów niestandardowych w celu wyciągania dokładnych wniosków.

  • Dowiesz się, jak zmodyfikować kod śledzący w celu śledzenia e-commerce, śledzenia zdarzeń i wielu domen na raz.

27 października: Google Website Optimizer

  • Dowiesz się, jak optymalizacja konwersji wpływa na wzrost przychodu, generowanego przez stronę internetową.

  • Poznasz najbardziej popularne metody testów, ich zalety i wady.

  • Dowiesz się, jak tworzyć testy, korzystając z narzędzia Google Website Optimizer, oraz jak efektywnie analizować dane z raportów.

  • Poznasz metody na identyfikację stron i elementów w ich obrębie, które warto testować.

  • Dowiesz się, jak rozwiązywać najczęściej spotykane problemy i wyzwania oraz poznasz alternatywy dla Google Website Optimizera.

Szkolenia prowadzone są przez Pawła Ogonowskiego i Mariusza Michalczuka. Obaj są doświadczonymi profesjonalistami, certyfikowanymi przez Google'a oraz członkami Stowarzyszenia Analityki Internetowej. Ich wiedza i doświadczenie zostały zbudowane podczas pracy dla takich firm, jak LUKAS Bank, Sygma Bank, Grupa Pracuj, Awa24.pl czy Krajowy Rejestr Długów.

Cena regularna to 590 zł netto za jeden dzień szkoleniowy. Rejestrując się teraz, korzystasz jednak z rabatu, który został przewidziany dla ostatnich wolnych miejsc, i za jeden dzień szkoleniowy płacisz tylko 497 zł netto. Oszczędzasz w ten sposób aż 93 zł.

Przejdź do oficjalnej strony internetowej szkoleń Conversion i zarejestruj się.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

iPhone 4S: 4 miliony w 3 dni