Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dziś, 24 października, serwis aukcyjny Swistak.pl obchodzi swoje 3. urodziny. Platforma ta całkiem szybko zdobyła uznanie sporej grupy polskich internautów i od wielu miesięcy utrzymuje drugą pozycję na rynku pod względem liczby aukcji. Swistakowi nie zaszkodziło nawet wejście na polski rynek światowego giganta - eBay.

Na Świstaku wystawianych jest obecnie blisko 10% wszystkich aukcji dostępnych na polskich platformach aukcyjnych. W najbliższym roku działalności przedstawiciele serwisu zapowiadają zwiększenie tego udziału do 15-18%, czyli osiągnięcie poziomu 450-500 tys. aukcji. Przed ekipą Świstaka zatem sporo pracy - w chwili obecnej w serwisie jest około 207 tys. aktywnych aukcji.

Platforma ma obecnie 260 tys. zarejestrowanych użytkowników. We wrześniu br. odwiedzający Swistak.pl wygenerowali ponad 870 tys. wizyt i 4,7 mln odsłon - podają przedstawiciele serwisu na podstawie statystyk Google Analytics.

Osoby zainteresowane rozwojem platformy "od kuchni" odsyłamy na blog prowadzony już od grudnia 2004 roku przez członków ekipy Świstaka.

Z okazji urodzin redakcja DI życzy Świstakowi kolejnych owocnych lat w budowaniu pozycji na rynku aukcji internetowych w Polsce.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *