Światovid - nowe narzędzie na rynku monitoringu sieci

16-02-2012, 07:35

Narzędzi monitoringu sieci pojawia się w Polsce coraz więcej. Agencja Harder&Harder opracowała metodologię Światovid, która ma dać kontrolę nad działaniami online i zapewniać szybką reakcję na sytuacje kryzysowe w sieci.

Stosowaną przez Harder&Harder metodą badawczą jest pogłębiona analiza treści dostosowana do specyfiki środowiska internetu (tekstów artykułów prasowych, blogów, mikroblogów, social media i postów z forów internetowych). Badania wykonywane w ramach usługi Światovid mają być realizowane zgodnie z zachowaniem wszystkich standardów badawczych dla analizy treści.

Raporty mają pozwalać na przyjrzenie się, jak media czy internauci traktują wybrane zagadnienia, odkryć nowe insighty czy też wyłonić internetowych liderów opinii. Metodologia usługi Światovid najlepiej miałaby sprawdzać się w działaniach sprzedażowych i określaniu warunków rozwoju firmy. Światovid, zbierając dane ilościowe i jakościowe z sieci, może wspomagać również planowanie kampanii online oraz zniwelowanie sytuacji kryzysowych.

Czytaj też: Córka premiera przegrywa na Facebooku

- Naszą ideą jest dostarczać klientom pełen, internetowy obraz ich marek oraz otoczenia konkurencyjnego - mówi Mariusz Woźnicki, prezes i założyciel Harder&Harder. System monitoruje obecnie serwisy informacyjne, platformy social media (Facebook, Goldenline, NK), ponad 500 forów, wszystkie polskie platformy blogowe oraz mikroblogi (Twitter, Pinger, Blip).


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930