Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Studenci z poznańskich uczelni zwycięzcami konkursu GOMAC 2018

20-09-2018, 17:58

W ramach międzynarodowego konkursu Global Online Marketing Academic Challenge zespoły studenckie przygotowują rozwiązania dla konkretnych firm. Tym razem zwycięski projekt stworzyli studenci z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu pod czujnym okiem akademickiego opiekuna.

Zespół poznańskich studentów przygotował i przeprowadził trwającą trzy tygodnie kampanię marketingową online dla firmy, oferującej platformę aukcyjną umożliwiającą w czasie rzeczywistym licytowanie cen energii w ramach grupowych aukcji odwrotnych. Podczas konkursu studenci przygotowali m.in. raporty: Pre-Campaign, Post-Campaign oraz Google Data Studio.

W skład zwycięskiego zespołu weszli kapitan - Mateusz Halicki z UEP oraz Dawid Śliwiński, Sebastian Jastrzębski i Aleksander Kempa z UAM. Opiekunem zespołu jest dr Wojciech Czart (UAM). W poprzedniej rundzie drużyna okazała się też najlepszą w Europie i tym samym zakwalifikowała się do rundy finałowej, której wyniki ogłoszono w nocy z 17 na 18 września.

W tym roku w konkursie GOMAC mogli wziąć udział tylko studenci pod opieką profesorów zrzeszonych w społeczności Global Online Marketing Academics (GOMA). Członkami GOMA jest ponad stu profesorów marketingu internetowego i technologii online z całego świata, m.in. członków Google OMC Global Academic Panel oraz profesorów z GOMC Academics. W GOMAC 2018 wzięli udział studenci z najlepszych uniwersytetów, którzy w poprzednich latach zajmowali pierwsze pozycje w świecie i regionie, w finałowym Top 5, czy półfinałowym Top 15 GOMC.

Kolejni poznańscy studenci rozpoczęli już przygotowania do następnej edycji konkursu - poprowadzą kampanię online dla niemieckiej firmy, oferującej system rezerwacji noclegów dla pracowników.

Źródło: PAP, UAM


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR