Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Strategiczna współpraca Netsprint z grupą Polska Press

22-05-2015, 12:59

Netsprint oraz Polska Press Grupa rozwijają strategiczną współpracę. Dynamicznie rozszerzana jest emisja reklam w sieci WiderKontext oraz współpraca w zakresie obsługi adserwerowej. Od początku roku na serwisach internetowych Grupy wykorzystywane są też moduły rekomendujące treści oparte o silnik ContentStream.

Strony zwiększyły skalę współpracy w zakresie emisji reklam w należącej do Polska Press Grupy sieci WiderKontext. Dzięki wykorzystaniu nowych funkcji Netsprint Adserver, przy każdej odsłonie wyświetlane są najbardziej dochodowe reklamy: pozyskane bezpośrednio przez biura reklamy obu stron, spersonalizowane reklamy Adkontekst eCommerce oraz  pochodzące z ekosystemu RTB (dzięki modułowi Adkontekst SSP).  Polska Press zdecydowała również o zwiększeniu wolumenu emisji reklam: prezentowane są już nie tylko na serwisach należących historycznie do grupy Polskapresse, ale także do  witryn pierwotnie należących do Mediów Regionalnych oraz e-Budownictwa.

Polska Press Grupa wdrożyła również dostarczany przez Netsprinta moduł rekomendacji treści. Prezentowany jest on pod artykułami publikowanymi na serwisach całej Grupy. Umożliwia wydłużenie i pogłębienie wizyt w ramach danej strony, a jednocześnie generuje dodatkowy przychód z tytułu emisji boksów content marketingowych, z których korzysta już kilkuset klientów komercyjnych promujących swoje treści w ramach sieci ContentStream. Produkt znajduje się w ofercie biur reklamy obu firm. Moduły rekomendacji treści prezentowane są zarówno na desktopowych, jak i mobilnych wersjach serwisów Polska Press. Boksy dostosowują dynamicznie swój wygląd do responsywnego układu stron serwisów.

- Boksy ułatwiają nawigację po stronie przez co sprawiają, że serwis jest atrakcyjniejszy dla użytkowników, dzięki dobremu dopasowaniu treści do ich potrzeb. Dla serwisów Grupy oznacza to natomiast wyższy CTR i głębsze wizyty - wyjaśnia Łukasz Ciechanek, Business Development Director, ContentStream.

Dobór artykułów odbywa się dzięki technologii ContentStream, która uwzględnia kilkanaście czynników, w szczególności: analizę kontekstową, analizę behawioralną (zainteresowania czytelnika analizowane na bazie jego faktycznych zachowań w internecie), analizę popularności każdego artykułu (CTR – wskaźnik kliknięć) i jego świeżość. Dobór treści w boksie następuje automatycznie, tuż po otwarciu danej podstrony.

- Rozwój sieci WiderContext jest jednym z priorytetów biznesowych Polska Press. Dzięki poszerzeniu współpracy z Netsprintem, będziemy mogli samodzielnie sprzedawać i zarządzać kampaniami naszych klientów - zarówno w obszarze reklamy PPC, jak i content marketingu. Co równie ważne, wzbogaciliśmy nasz produkt dla reklamodawców oraz zyskaliśmy nowe możliwości w zakresie monetyzacji treści naszych serwisów - mówi Paweł Kossek, dyrektor sprzedaży Pionu Internet Polska Press Grupy.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *