Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

W drugim odcinku cyklu reportaży o firmach z sektora e-commerce, który realizuje StartupTV, Tomasz Wójkowski - współwłaściciel giełdy usług sprzątania HOJO.pl - podpowiada, jak zbudować stabilny biznes w sieci.

W ciągu dwóch lat udało mu się pozyskać bazę partnerów liczącą ponad setkę firm oraz grono wiernych klientów indywidualnych i biznesowych. Każdego miesiąca przychody HOJO.pl zwiększają się o kilkaset procent. Jaka jest zatem recepta na e-komercyjny sukces według Tomasza Wójkowskiego? Jak twierdzi, strategia i solidny biznesplan to podstawa.

Tygrysy E-biznesu to cykl reportaży o polskich firmach działających w sektorze e-commerce, którego finalnym elementem będzie webinar z udziałem praktyków i ekspertów e-biznesu zaplanowany na 20 czerwca w Bankier.TV. Zapisz się już dziś: webinar.tygrysy-ebiznesu.pl

Obejrzyj inne materiały cyklu w DI: Tygrysy E-biznesu


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: StartupTV.pl