W dniu 11 września 2018 roku w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Forum Cyfrowej Administracji Publicznej. Patronem wydarzenia jest Ministerstwo Cyfryzacji.
Głównym celem Forum ma być skonfrontowanie potrzeb oraz oczekiwań przedstawicieli instytucji publicznych z ofertą i rozwiązaniami oferowanymi przez branżę technologiczną w zakresie cyfryzacji polskiej administracji.
Podczas Forum Cyfrowej Administracji Publicznej zostanie przedstawionych pięć niezależnych sesji tematycznych:
- Innowacje i technologie w sektorze publicznym,
- Kompetencje cyfrowe w sektorze administracji publicznej - liderzy XXI wieku,
- Dane, informacja, wiedza w zarządzaniu wartością organizacji publicznej,
- Gospodarka współdzielenia w architekturze informacyjnej Państwa,
- Cyberbezpieczeństwo instytucji publicznych.
Wydarzenie odbędzie się 11 września 2018 r. w godz. 10.00 - 17.45 w hali EXPO XXI w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego 12/14, a tematem przewodnim będzie: "Cyfrowa administracja oparta na wiedzy i kompetencjach".
Rejestracja na wydarzenie odbywa się tutaj.
Źródło informacji:,Fundacja IT Leader Club Polska, PAP
|
|
|
|
|
|
|
|
Po | Wt | Śr | Czw | Pt | Sb | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Serwisy specjalne: |