Sprzedawanie w sieci żywności ma przyszłość

GazetaPrawna.pl 29-05-2010, 11:02

Internetowe sklepy spożywcze nie narzekają na brak klientów. Prognozy wzrostu rynku zachęcają przedsiębiorców do wchodzenia w ten biznes. Na początku trzeba się jednak liczyć z ogromnymi wydatkami.

Sprzedaż żywności przez internet nie ucierpiała w kryzysie. Wręcz odwrotnie, sklepy działające w sieci odnotowały w zeszłym roku dwucyfrowe wzrosty obrotów. W tym roku spodziewany jest dalszy wzrost sprzedaży, który według optymistycznych prognoz może przekroczyć 30 proc. Cały rynek jest wart ponad 200 mln zł. W ciągu najbliższych pięciu lat oczekiwane jest wręcz potrojenie jego wartości. To zachęca przedsiębiorców do inwestowania w internetowe sklepy spożywcze. (...)

Jak wynika z raportu E-handel Polska 2009, przygotowanego przez Sklepy24.pl, w ciągu ostatnich dwóch lat liczba sklepów delikatesowych działających w sieci zwiększyła się o 74 proc. Obecnie klienci mogą robić zakupy w 200 internetowych marketach. To wciąż mało, biorąc pod uwagę rosnące potrzeby konsumentów, którzy chcą już nie tylko tanio, ale i szybko robić codzienne zakupy.

 

Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Sprzedawanie w sieci żywności ma przyszłość

Patrycja Otto

gazeta prawna


Następny artykuł » zamknij

Farmville także w Yahoo

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031