Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Metoda „kup pan cegłę” nie wystarczy, jeśli poważnie myślisz o sukcesie w sprzedaży.

Spotkanie z klientemMając jakiekolwiek doświadczenie w sprzedaży, zapewne wiesz już, że w zdecydowanej większości przypadków nie wystarczy po prostu powiedzieć: „Kup, bo warto”. Twoim zadaniem jako sprzedawcy jest:

  • Nawiązać nić porozumienia z klientem i sprawić by Cię polubił. Każdy z nas na co dzień kupuje. Czy kupiłbyś cokolwiek od obcej osoby, do której nie masz zaufania lub w jakiś sposób odpychającej? Zanim zatem przejdziesz do sprzedaży produktu bądź usługi, najpierw musisz „sprzedać” siebie i sprawić, by klient chciał z Tobą rozmawiać.
  • Stworzyć atmosferę sprzyjającą sprzedaży. Czym innym jest spotkanie ze znajomymi, a czym innym spotkanie z klientem – zapewne masz tego świadomość. Obydwa powinny być przyjemne, jednak ich cele są różne. Naucz się zatem tworzyć miłą atmosferę, która jednocześnie będzie sprzyjać interesom i osiągnięciu Twojego celu.
  • Zbadać potrzeby klienta. By mieć szansę na dokonanie sprzedaży, najpierw musisz dowiedzieć się, czego Twój klient naprawdę potrzebuje i mu to uświadomić. Pamiętaj, że nie zawsze klient jest świadomy faktycznych potrzeb i nie zawsze te, o których sam mówi, są potrzebami rzeczywistymi.
  • Rozpoznać sygnał, w którym Twój klient jest gotowy do zakupu. To kluczowy moment każdej rozmowy. Jeśli przejdziesz do sprzedaży za wcześnie – zniechęcisz swojego klienta. Jeśli z kolei będziesz za bardzo zwlekać, Twój klient może się rozmyślić, zanim przejdziesz do konkretów.

„Spotkanie z klientem” to poradnik skupiony na tym, jak skutecznie przeprowadzić rozmowę handlową. Znajdziesz w nim szczegółową wiedzę na temat każdego kolejnego kroku – od przygotowania do spotkania, po zamknięcie sprzedaży. Opisane w nim zostały także metody postępowania dla różnych wariantów, w zależności od rozwoju sytuacji na spotkaniu.

>> Zamów: Spotkanie z klientem

Co konkretnie można znaleźć w tym e-booku? Czytając „Spotkanie z klientem”:

  • Rozpoznasz swój styl sprzedaży i dowiesz się, jak sprzedaż partnerska pozwoli Ci poprawić Twoje efekty.
  • Nauczysz się odpowiednio przygotowywać do spotkania i wyznaczać cel rozmowy.
  • Dowiesz się, jakie są grupy potrzeb klientów i która z nich poprzedza wszystkie inne.
  • Zdobędziesz umiejętność zadawania pytań badających faktyczne potrzeby klienta.
  • Poznasz typy klientów oraz metody postępowania z każdym z nich.
  • Dowiesz się, jakie błędy najczęściej popełniane są w trakcie rozmów handlowych oraz co zrobić, by ich uniknąć.
  • Nauczysz się odpowiedniego prezentowania swojego produktu, tak aby klient chciał o nim słuchać.
  • Dowiesz się, jak zamykać sprzedaż, a także poznasz mity z tym etapem związane.
  • Poznasz sposoby na uzyskiwanie od klienta zgody na sprzedaż oraz zobowiązania do długoterminowej współpracy.

Dowiedz się więcej i zamów: Spotkanie z klientem

Zobacz inne e-booki tego autora: Umysł sprzedawcy oraz Poszukiwanie klienta

Zobacz więcej e-booków


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik