Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sony krytykuje politykę Microsoftu dotyczącą Xboksa

07-09-2011, 12:31

Japońskie przedsiębiorstwo krytykuje dyskryminację niektórych wydawców, która według Sony wynika z gorszej technologii Microsoftu.

Czytaj także: Sony Entertainment Network zgromadzi sieciowe usługi firmy w jednym miejscu

Sonda
Konsola Sony jest lepsza niż Microsoftu?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W rozmowie z serwisem Industry Games szef PR-u na Stany Zjednoczone Rob Dyer nie szczędził słów krytyki pod kątem modelu obchodzenia się z wydawcami, stosowanego przez konkurencję. Zdaniem Dyera Microsoft wykorzystuje swoją pozycję, by wymusić szybką publikację popularnych tytułów na Xboksie.

Sony zwraca uwagę, że jeśli wydawca gry w pierwszej kolejności opublikuje ją dla konsoli PlayStation 3, a nie Xboksa, może mieć z tego tytułu wiele nieprzyjemności. W skrajnym przypadku Microsoft jest w stanie całkowicie zablokować dany tytuł na swojej konsoli. Jednym z wyjść jest udostępnienie gry dla urządzeń giganta z Redmond kilka dni później niż u konkurentów, jednak to również nie jest mile widziane.

- Staramy się robić, co możemy, by uczynić cały proces wygodniejszym dla klientów, a z naszego punktu widzenia Microsoft próbuje temu przeszkodzić, bo ma gorszą technologię - stwierdził Dyer. Microsoft na razie nie ustosunkował się do tych zarzutów, jednak warto zauważyć, że praktyki dotyczące wydawców nie są niczym nowym. Sony w ostatnim czasie stara się jednak zwrócić na siebie uwagę, przy okazji zapewniając, że firma ma się dobrze, a użytkownicy nie muszą obawiać się kolejnych włamań.

Czytaj także: Tablet Sony w ogniu krytyki

Warto dodać, że na początku tygodnia Sony wymieniło swojego szefa do spraw bezpieczeństwa. Korporacja widocznie chce nadrobić straty spowodowane długą falą hakerskich ataków sprzed kilku miesięcy.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Industry Games