Sony chce odświeżyć wygląd PlayStation Network

06-07-2011, 09:56

Firma chce zmienić wizerunek PlayStation Network, którego nazwa często pojawiała się w kontekście niedawnych włamań.

Na początku tygodnia ofiarą hakerów padła witryna Sony Music, jednak japoński producent konsol chce zerwać z wizerunkiem słabo zabezpieczonych usług.

>>Czytaj także: Sony ofiarą kolejnych włamań. Tym razem podmieniono informacje na stronie firmy

Sonda
Sony zdoła odbudować zaufanie użytkowników?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak informuje serwis VentureBeat, już niedługo Sony zaprezentuje nowy wygląd dla usługi PlayStation Network, z której wykradziono dane ponad 100 milionów użytkowników. Jak łatwo się domyślić, tego typu wydarzenie mocno nadszarpnęło zaufanie klientów.

Nowy motyw graficzny ma przypominać ten stosowany w konkurencyjnym Windows Live, a w szczególności charakterystyczne powinny być duże elementy i żywe kolory. Obecnie w sklepie PSN znajduje się 948 gier i kilka tysięcy dodatków urozmaicających rozrywkę.

Okazuje się, że po tym, jak usługa była niedostępna przez 24 dni, 10 proc. użytkowników nigdy do niej już nie powróciło. Choć może się wydawać, że to niewiele, utrata ponad 10 milionów klientów to istotny cios dla Sony, zatem japońska firma stara się na wszelkie możliwe sposoby odbudować nadszarpnięty wizerunek.

>>Czytaj także: Włoska policja zatrzymała kilku członków Anonymous


Źródło: VentureBeat
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Czerwiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930