Social Ninja przybywajcie! Nadchodzi Social Media Show

02-02-2017, 20:35

W STARTERZE po raz czwarty pojawią się osobistości kreujące trendy w mediach społecznościowych w Polsce. Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER zaprasza na Social Media Show, które potrwa od 27 lutego do 3 marca. W gronie ekspertów znajdują się m.in. Konrad Ozdowy i Patric Deba, założyciele Mustache.pl czy przedstawiciel marki Red Bull.

Pięć dni intensywnych spotkań, grono wybitnych prelegentów, masa inspiracji, ponad tysiąc postów z hashtagiem #SocialMediaShow i blisko 500 uczestników – to efekty zeszłorocznej edycji Social Media Show. Dla uczestników czwartej odsłony także nie powinno zabraknąć wrażeń!

Konferencja Social Media Show to święto marketingu i mediów społecznościowych, organizowane co roku przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. Podczas intensywnego tygodnia zaproszeni prelegenci opowiedzą o socialowych trendach, zarządzaniu kryzysami oraz podsumowują ubiegłoroczne działania social managerów – zapowiada Sara Miotk z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

W dniach od 27 lutego do 3 marca odbędzie się 5 wyjątkowych wydarzeń. A wśród nich: „Creative Morning” z założycielami Mustache.pl: Konradem Ozdowy i Patricem Deba, którzy zdradzą sekrety wprowadzenia nowej marki na rynek. Tego samego dnia, podczas „Creative People/Creative Ideas”, o trendach marketingowych opowiedzą Anna Ratajczak-Piotrowska i Tomasz Piotrowski z agencji Beeffective, Artur Smolicki (newCreative) oraz Jagoda Prętnicka – Markiewicz z SentiOne:

– Social Media Show co roku przyciąga spore grono social managerów i fanów nowych mediów. Cieszymy się, że jesteśmy częścią wydarzenia i będziemy mogli pokazać socialowym ninja liczne zastosowania monitoringu w ich codziennej pracy – zapowiada Jagoda Prętnicka – Markiewicz z SentiOne, który oferuje monitoring Internetu dla 2000 marek w ponad 20 krajach.

W ramach Social Media Show odbędzie się także spotkanie „Edu Generator”, na którym prowadzący nauczyciele wraz z ekspertami poruszą temat wykorzystania nowych mediów w komunikacji z uczniami. A to dopiero część zaplanowanych wydarzeń:

– Następne dni konferencji jeszcze bardziej podkręcą socialowe tempo. Środowe spotkanie, 1 marca, poświęcimy ciemnej stronie marketingu. Podczas tego wydarzenia uczestnicy, wraz z Karoliną Janik i Karoliną Szafarz z agencji Personal PR, przeanalizują sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych, z Łukaszem Murawskim (Studio 102) poszukają największych grzechów brandingu, natomiast z Adamem Szostek, reprezentującym Redbulla, odkryją nietypową stronę blogosfery. A to jeszcze nie wszystko, co przygotowaliśmy – dodaje Sara Miotk, koordynatorka Social Media Show ze STARTERA.


Źródło: Materiał nadesłany do redakcji. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl
To warto przeczytać












fot. Geralt


  
znajdź w serwisie

RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.