Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Social media dla biznesu - kolejna edycja konferencji Social Media Day

18-10-2011, 19:38

Facebook nie służy tylko do przeglądania zdjęć dawnych miłości, chwalenia się domem, samochodem i podróżami czy do grania w gry. To coraz częściej sposób budowania relacji między firmami a potencjalnymi (i aktualnymi) klientami. Właśnie wykorzystaniu mediów społecznościowych przez firmy i przedsiębiorstwa poświęcona będzie konferencja Social Media Day, która odbędzie się 23 listopada 2011 we Wrocławiu.

Najnowsze statystyki wskazują, że 100 największych firm świata wg magazynu „Forbes” jest obecnych w przynajmniej jednym kanale społecznościowym. Trend rozszerzania obecności w social media dotyczy także małych i średnich przedsiębiorstw, które w ten sposób mogą precyzyjnie docierać do swojej grupy docelowej.

Także w Polsce firmy coraz częściej dostrzegają potencjał mediów społecznościowych: jednak nie zawsze osoby decyzyjne są przekonane do tego, że warto w nie zainwestować. Dlatego prelegenci podczas konferencji Social Media Day mają pokazać przykłady najlepszych praktyk w tym zakresie. Impreza podzielona będzie tym razem na dwa dni: otwartą konferencję (23 listopada) i zamknięte warsztaty (24 listopada), na które można się zapisać na stronie: socialmediaday.pl

Czytaj też: Media społecznościowe popularniejsze od pornografii

Wśród prelegentów znajdą się blogerzy, którzy mają na koncie kampanie realizowane z dużymi przedsiębiorstwami – Natalia Hatalska i znany bloger motoryzacyjny, autor bloga Blogomotive. Nie zabraknie też specjalistów od monitoringu mediów z Michałem Sadowskim z Brand24 na czele. O roli social media z punktu widzenia relacji z konsumentami będzie mówił Piotr Miączyński, dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej i autor supermarket.blox.pl

Najlepiej o korzyściach płynących dla firm z wykorzystania mediów społecznościowych opowiedzą osoby, które na co dzień tym się zajmują w największych polskich przedsiębiorstwach: blogerzy firmowi sieci Play (Marcin Gruszka), Telekomunikacji Polskiej (Tomasz Sulewski) i mBanku (Tomasz Lipiński).

To już szósta edycja Social Media Day Poland. Ostatnia edycja odbyła się 30 czerwca, a wśród gości znaleźli się wtedy Kominek, Maciej Budzich, Jacek Gadzinowski, Artur Kurasiński, a także przedstawiciele opiniotwórczej prasy, w tym redaktor naczelny „Press” Andrzej Skworz.

Program i informacje dotyczące konferencji można znaleźć na stronie: socialmediaday.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *