Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Smartfony nie wracają cało z wakacji...

09-09-2019, 08:52

Jedna z firm dostarczająca program ochrony urządzeń mobilnych, przedstawiła bilans napraw zrealizowanych podczas wakacji. Polacy podczas urlopów niszczyli swoje telefony średnio co minutę!

Jak wynika z bilansu firmy DigitalCare, w podczas wakacji przyjęto aż 60 tys. zgłoszeń uszkodzeń smartfonów, a koszt najdroższej naprawy przekroczył 3 tys. zł.

96% Polaków zabezpiecza swoje smartfony przed uszkodzeniami - niemal 2/3 używa w tym celu szkła ochronnego na wyświetlacz oraz etui. Jak się okazuje, stosowane zabezpieczenia nie są skuteczne - prawie połowa badanych deklaruje, iż ich smartfon został w przeszłości uszkodzony lub zalany. W czasie wakacji urządzenia mobilne są szczególnie narażone na uszkodzenia. 82% z nich to uszkodzenia wyświetlacza, którego naprawa często jest najbardziej kosztowna. Kolejne 9% zgłoszeń dotyczyło uszkodzeń innych elementów niż ekran, a kolejne 9% - zalania.

Jeżeli chodzi o miasta, z których najczęściej zgłaszali się poszkodowani klienci niechlubny prym wiedzie Warszawa, a na kolejnych miejscach znalazły się Wrocław, Poznań, Łódź, Kraków, Gdańsk i aglomeracja śląska.

Najdroższą wakacyjną naprawą była naprawa Samsunga Galaxy S10+ za kwotę, bagatela, 3102,25 zł. Klient nie musiał za nią płacić dzięki wykupionej usłudze serwisowej i ubezpieczeniu. Taka dodatkowa ochrona naszych najwierniejszych towarzyszy staje się wśród właścicieli smartfonów coraz popularniejsza.

Autor: Maciej Ryszard Sierakowski, Key Account Director z Digital Care


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING