Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Smartfony coraz częściej służą do zakupów

07-12-2011, 13:28

Ponad 38% Amerykanów przyznaje, że przynajmniej raz użyło smartfona do wykonania zakupów w sieci.

Ostatnie badanie przeprowadzone przez comScore obejmuje wrzesień tego roku i ujawnia, jakie produkty Amerykanie kupowali w tym miesiącu najczęściej.

Czytaj także: Microsoft wciąż traci na rynku mobilnym

Największą popularnością podczas mobilnych zakupów cieszyły się dobra elektroniczne, jak muzyka, e-booki czy filmy (47%). Nieco mniej, bo 37% ankietowanych informowało, że smartfona wykorzystało także do zakupu odzieży, a 35% z poziomu swojego urządzenia przenośnego zamówiło bilety.

Urządzenia elektroniczne, jak komputery czy telewizory, kupowało w ten sposób 32% pytanych, natomiast tylko co trzeci Amerykanin wykorzystywał telefon do zamawiania pizzy czy innej żywności dowożonej do miejsca zamieszkania. Co ciekawe, aż 13% ankietowanych podało, że z poziomu smartfona kupiło nawet samochód.

Warto przypomnieć, że do wyścigu o niezwykle lukratywny rynek mobilny, zamierza przyłączyć się wkrótce również Sony. Firma już w połowie 2012 roku chce całkowicie zrezygnować z marki Sony Ericsson, by stworzyć ekosystem, który obejmowałby konsole, telewizory, smartfony oraz oczywiście także komputery wyprodukowane przez japońską firmę.

Czytaj także: Drastyczny spadek sprzedaży urządzeń HTC


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: comScore