Smart AdServer wchodzi na polski rynek

17-09-2009, 16:57

Europejska firma oferująca technologie do zarządzania emisją reklam - Smart AdServer (SAS) - poinformowała o planach wejścia na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Firma właśnie rejestruje swoje przedstawicielstwo w Polsce.

- Obecnie głównym celem SAS Poland jest wprowadzenie spółki i jej rozwiązań na polski rynek marketingu internetowego/cyfrowego oraz zajęcie na tym rynku czołowej pozycji - mówi Jakub Oleksy, Business Development Manager Smart AdServer Polska. - W Polsce prowadzimy już rozmowy z firmami reprezentującymi polską branżę internetową. Mamy też podpisane wstępne porozumienia z firmami w Rosji i na Ukrainie.

Firma Smart AdServer dostarcza oprogramowanie do zarządzania kampaniami reklamowymi na stronach internetowych. Oferta SAS skierowana jest do agencji medialnych i wydawców stron.

Firma powstała w 2001 roku. Wśród oferowanych przez SAS rozwiązań znajdują się m.in. statystyki w czasie rzeczywistym, funkcje emisji reklam wideo, proste kreatory reklam typu rich media, zaawansowane kierowanie reklam, a także statystyki i monitorowanie w czasie rzeczywistym.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031