Siostra twórcy Facebooka zaleca skupienie się na użytkowniku

07-12-2011, 15:20

Nie własny przekaz, a słuchanie skarg i pochwał użytkowników są według Randi Zuckerberg odpowiednią formą interakcji w mediach społecznościowych.

- Jeśli używasz mediów społecznościowych, miej pewność, że odpowiadasz ludziom i nawiązujesz prawdziwą konwersację, a nie jednokierunkowy przekaz - zalecała Zuckerberg w rozmowie z Advertising Specialty Institute Radio.

Czytaj także: Google i Facebook coraz bardziej wpływowe na rynku reklamy

Jej zdaniem wiele marek błędnie rozpoznaje potrzeby użytkownika, w które rzadko wpisuje się chęć informowania o wszystkich nowościach dotyczących konkretnej firmy. Dostarcz produkt tak użyteczny, by ludzie chcieli go używać na okrągło, jak e-maila - powiedziała Zuckerberg.

- Skup się na budowaniu marki, a nie na byciu fajnym i wyluzowanym - przekonywała siostra twórcy Facebooka. Zdaniem Zuckerberg w najbliższej przyszłości najciekawsze okazje związane z rynkiem społecznościowym oraz promocją marek, będą się pojawiały na rynku mobilnym. Jak jednak przyznaje, na razie sama nie wie, gdzie dokładnie całość będzie zmierzała.

- Widzimy tylko wierzchołek góry lodowej związanej z telefonami - powiedziała Randi Zuckerberg, która od kilku miesięcy prowadzi własną firmę R to Z Media, pomagającą przedsiębiorcom w odpowiedni sposób wykorzystywać media społecznościowe. Do sierpnia tego roku siostra twórcy Facebooka zajmowała się marketingiem w witrynie brata.

Czytaj także: Twórca Facebooka uważnie obserwuje Google+


  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Luty 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829