Siła magnesów reklamowych

29-03-2018, 05:40

Reklama jest dźwignią handlu - o tym wie niemal każdy przedsiębiorca. Idąc z duchem czasu, zmieniają się nie tylko sposoby prowadzenia działalności, ale również metody promowania firmy. Na topie są więc różnego rodzaju gadżety reklamowe, zarówno te standardowe, jak długopisy i kubki, jak również bardziej nowoczesne, np. pendrive. Do gadżetów niekonwencjonalnych z pewnością zaliczyć można także magnesy reklamowe na lodówkę.

magensy reklamowe

Reklamowy charakter magnesów

Pozornie, wartość reklamowa magnesów na lodówkę jest znikoma. Ich użycie, w porównaniu do, np. długopisów, jest mniej intensywne. Po przyczepieniu do lodówki, magnes po prostu wisi, natomiast długopisu używać można przez cały czas.

Częstotliwość użytkowania nie jest więc walorem, który posiadają magnesy reklamowe. Producent tych gadżetów wykonuje je tak, aby swoją formą zaciekawiły odbiorców. Magnesy mogą przybierać różne kształty, przedstawiać same zdjęcia lub, np. logo wraz z informacjami kontaktowymi. Największą zaletą magnesów reklamowych na lodówkę jest zatem nie czas użytkowania, ale oryginalna forma przekazu.

Podstawową funkcją reklamy jest propagowanie usług firmy wśród potencjalnych klientów. Rolę tę doskonale spełniają magnesy. Producent dba nie tylko o formę produktu, ale również o jego wysoką jakość. Magnesy reklamowe na lodówkę są więc trwałe i mogą spełniać swoją funkcję przez wiele miesięcy, a nawet lat. Dodatkowo, magnesy te nie muszą być umieszczone jedynie na lodówce. To świetny prezent dla klientów, którzy w swojej pracy wykorzystują różnego typu tablice magnetyczne. To właśnie na nich, zamiast zwyczajnych, jednokolorowych magnesów, mogą zostać przyczepione magnesy reklamowe.

Na tym jednak nie koniec. Wysokiej jakości reklamowe magnesy na lodówkę producent oferuje zazwyczaj w bardzo korzystnej cenie. Szczególnie, jeżeli zamówienie opiewa na ich dużą ilość. Dzięki temu firma otrzymuje oryginalne i trwałe gadżety reklamowe, nie inwestując jednocześnie dużej ilości środków finansowych.

Jak wybrać producenta?

Gadżety reklamowe w postaci magnesów na lodówkę nie są nowością na rynku, dlatego ich produkcją zajmuje się już wiele firm. Jak wybrać tę, która będzie najlepsza? Przede wszystkim, trzeba zwrócić uwagę, że cena nie jest najważniejszym kryterium. Ze względu na specyfikę produktów, jakimi są reklamowe magnesy na lodówkę, producent powinien wykazać się doświadczeniem w ich wytwarzaniu. Warto jest sprawdzić wcześniejsze projekty tego producenta, wziąć pod uwagę czas oczekiwania na realizację zamówienia oraz sposób wysyłki towaru.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl
Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy
To warto przeczytać




fot. NASA




comments powered by Disqus
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Wrzesień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Serwisy specjalne:
Wydarzenia:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.