Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sezonowy internet satelitarny rozwiązaniem dla hoteli, kempingów i pensjonatów?

29-08-2010, 10:42

Internet sezonowy StarDSL to nowa usługa typu prepaid umożliwiająca wykupienie dostępu do internetu przez satelitę na z góry określoną liczbę dni w roku. Rozwiązanie ma trafić do właścicieli hoteli, kempingów i pensjonatów, którzy przez część roku nie udostępniają internetu swoim klientom.

Każdy przedsiębiorca na rynku turystycznym wie, kiedy zaczyna się i kończy jego sezon. Dla właściciela nadmorskiego kempingu będzie to zapewne okres letni, podczas gdy dla właściciela kwater przy wyciągu narciarskim - czas zimowy, ale nie ma jednej reguły.

>> Czytaj też: Tańszy internet satelitarny od StarDSL

Sonda
Zwracasz uwagę na dostęp do internetu w miejscu wypoczynku?
  • Tak
  • Nie
  • Mam swój internet mobilny
wyniki  komentarze

W ramach nowej oferty klient podpisuje umowę na 1, 2 lub 3 lata i wybiera najwygodniejszą taryfę. Następnie sam decyduje, w którym momencie i na jak długo chce ją aktywować. Takie elastyczne dopasowanie kosztów do sezonowego klienta jest logiczne i oszczędne.

Oferta internetu satelitarnego StarDSL
fot. - Oferta internetu satelitarnego StarDSL
Według badań przeprowadzonych przez TNS OBOP jesienią 2009 r. poszukiwanie pomysłu na wyjazd (65%), wybór miejsca (58%) i pozyskanie informacji o miejscu wyjazdu (76%) odbywa się głównie przez internet. Współcześni turyści podejmują decyzje o zakupie usługi turystycznej na podstawie informacji znalezionych w sieci, następnie intensywnie eksploatują internet w trakcie pobytu na wakacjach, a po urlopie dzielą się online wrażeniami, zdjęciami i rekomendacjami.

StarDSL oferuje 100 dni internetu przy umowie na 12 miesięcy, 200 dni na 24 miesięcy i 300 dni na 36 miesięcy. Za tę pierwszą opcję przyjdzie nam zapłacić 2990 zł. Następnie należy doliczyć opłatę aktywacyjną (469 zł) i zakup anteny (1599 zł).

>> Czytaj też: Internet satelitarny dla klientów biznesowych NASK

- Jako dyrektor sprzedaży wiem, jak ważne jest utrzymywanie stałych relacji z klientem. Po wakacjach warto podtrzymać kontakt z gośćmi i dać im możliwość interakcji poprzez wirtualną księgę wpisów, newsletter, forum, możliwość polecenia miejsca znajomym. Internet satelitarny StarDSL może być tu niezwykle przydatny - tłumaczy Jan-Calle Schütt Cardoso da Silva, Dyrektor Sprzedaży firmy StarDSL w Polsce.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR