Serwisować, czy nie serwisować - kilka słów o naprawach laptopów

informacja prasowa 27-03-2013, 14:54

Laptopy towarzyszą nam właściwie przez cały czas. Z laptopem jemy śniadania (obiady, kolacje...), pijemy kawę, z laptopem się budzimy i z nim też idziemy spać. Specjaliści od data recovery znają mnóstwo historii o wykąpanych laptopach, więc wygląda na to, że komputer osobisty towarzyszy nam również w wannie – w końcu jest osobisty. Zabieramy go na wycieczki, w mróz, w upał, w deszcz. Zasypujemy go plażowym piaskiem, jeździmy z nim po wertepach rowerem. Spójrzmy prawdzie w oczy – laptop ma prawo się zepsuć! I robi to. Niektóre z tych awarii można starać się usunąć samodzielnie jeśli ma się trochę wiedzy technicznej, z innymi zdecydowanie trzeba udać się do fachowców, żeby jeszcze bardziej nie popsuć. A o to bardzo łatwo kiedy we własnym zakresie postawimy niewłaściwą diagnozę a naprawę przeprowadzimy według nietrafionych porad znalezionych na forach.

laptop naprawaOczywiście, jeżeli nasza komputerowa aktywność ogranicza się jedynie do korzystania z edytora tekstu i Facebooka a nasza fachowa wiedza jest nikła, wtedy w przypadku usterki najlepiej od razu oddać laptopa do serwisu. Dobry serwis oferuje darmową diagnozę i wycenę, a na swojej stronie internetowej zamieszcza do wiadomości publicznej cennik usług, żeby każdy klient dokładnie wiedział jakich stawek może się spodziewać. Dopiero po poznaniu kosztu usunięcia awarii klient sam decyduje czy zleca naprawę. Na pewno powierzenie sprzętu renomowanemu serwisowi to gwarancja fachowo przeprowadzonej ekspertyzy i skutecznej naprawy za z góry ustaloną cenę w podanym terminie - bez niespodzianek, przy zachowaniu najlepszych praktyk i standardów.

 

laptopSamodzielnie można zareagować w 'typowych' przypadkach pod warunkiem, że się na tym choć trochę znamy. Na przykład gdy laptop nie uruchamia się ale słychać wiatrak i świecą diody, mimo to ekran jest ciemny - konieczna jest podmiana pamięci RAM, laptop nie uruchamia się ale w rogu ekranu miga kursor - konieczne skanowanie lub podmiana dysku, jeśli widać obraz jedynie pod światło - konieczna podmiana świetlówki lub inwertera, laptop jest nagrzany i wyłącza się podczas pracy - konieczne wyczyszczenie układu chłodzenia, laptop zawiesza się bez wyraźnej przyczyny - konieczna wymiana dysku lub pamięci RAM), laptop nie włącza się, w ogóle nie reaguje - konieczna wymiana zasilacza. Podane powyżej rozwiązania podstawowych usterek sprzętowych, niestety nie są jedynymi słusznymi. Bywa niestety często i tak, że to co wydawało się oczywiste i łatwe do rozwiązania okazuje się koniec końców niestandardowym przypadkiem lub zupełnie inną usterką niż sądziliśmy, a nasze działania zamiast pomóc tylko pogorszyły sprawę.

 

laptop w serwisieJeżeli zalecenia te nie poskutkują, po prostu trzeba oddać laptopa do serwisu. Obecnie serwisy komputerowe to specjalistyczne laboratoria wyposażone w nowoczesne urządzenia do diagnostyki i naprawy, oferujące bardzo dogodne warunki swoim klientom. Wstępna diagnoza jest nie tylko bezpłatna ale i możliwa do przeprowadzenia podczas rozmowy telefonicznej. Sprzęt przesyła się zamówionym przez serwis kurierem, w ten sam sposób laptop może do nas wrócić już po naprawie. Dodatkowo na czas naprawy dobre serwisy oferują sprzęt zastępczy i gwarancję na wykonane naprawy. Naprawa odbywa się w bezpiecznych dla przechowywanych na dysku danych klienta warunkach - serwisanci otwierają jedynie te pliki, które są konieczne do naprawy komputera, a ich zawartość objęta jest tajemnicą.

Serwisy coraz bardziej dbają o swoich klientów. Formalności zostają ograniczone do minimum, przyjęcie urządzenia i jego zwrot odbywają się błyskawicznie przy minimum zachodu z naszej strony, a sprzęt zastępczy na czas serwisowania staje się standardem. Sprawdź firmę, której oddajesz laptopa. Odwiedź ich stronę, przejrzyj opinie na forach internetowych. Poza ograniczoną liczbą samodzielnych czynności, które można w miarę bezpiecznie podjąć, by naprawić laptopa, inne, których nie jesteśmy pewni, mogą jedynie zaszkodzić.

Jeśli interesuje Ciebie naprawa laptopów dowiedz się więcej na ten temat na naszej stronie www.j-com.pl



***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag naprawatag laptopytag j-com.pl

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Kwiecień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930