Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Serwis rekrutacyjny postanowił skorzystać z pomocy sztucznej inteligencji

22-01-2019, 21:30

Jeden z największych serwisów rekrutacyjnych w Polsce „zatrudnił” sztuczną inteligencję. W najbliższych miesiącach działania rekruterów zaczną wspierać rozwiązania oparte na narzędziach analizujących zachowania użytkowników i rozpoznających ich potrzeby.

Serwis GoldenLine, jako dostawca narzędzi rekrutacyjnych dla pracodawców i platforma umożliwiająca kandydatom założenie profilu zawodowego, zintensyfikował prace nad usprawnieniem swoich algorytmów.

Dlaczego? Przy skali sięgającej ponad 2,7 mln profili zawodowych niezbędna jest dokładna i głęboka analiza danych serwisu, oparta na mechanizmach machine learningowych, aby kandydaci otrzymywali najlepiej dopasowane oferty pracy - w formie propozycji składanych bezpośrednio przez rekrutera lub ogłoszeń publikowanych w serwisie.

Dzięki mechanizmom deep learning oraz machine learning możliwe jest dotarcie do wiedzy głęboko ukrytej w danych, związanej z algorytmami dopasowującymi umiejętności kandydatów z ofertami pracy. Dojście do tak gruntownych informacji stanowi wyzwanie nawet dla najlepszych ekspertów, a często zwyczajnie nie jest dostępne przy ręcznej analizie. Przy skali milionów profili zawodowych założonych w serwisie algorytmy uczenia maszynowego potrafią świetnie zautomatyzować proces, który człowiekowi zająłby tysiące godzin.

Rekrutujący, a pośrednio kandydaci, którzy założyli profile w serwisie GoldenLine  skorzystają z zalet automatyzacji już niebawem. Wdrożenie przez GoldenLine platformy Storyteller oferowanej przez firmę Datumo wraz z algorytmami AI potrwa nie więcej niż 4 miesiące. 

Źródło: GoldenLine


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *