Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Serwis pomocy technicznej od Kaspersky Lab

27-11-2006, 10:49

Kaspersky Lab uruchomił nowy serwis całkowicie poświęcony pomocy technicznej, który zawiera informacje o ochronie wszystkich rodzajów systemów i urządzeń, od PDA i smartfonów po serwery plików oraz systemy pocztowe.

Na Kaspersky Lab Technical Support znajdziecie dostęp do regularnie uaktualnianej bazy danych publikacji, statystyk i artykułów technicznych obejmujących wiele tematów związanych z ochroną informacji, produktami firmy i zasadami ich działania oraz często występującymi błędami.

Serwis zawiera także rozwiązania najczęściej występujących problemów, forum dla użytkowników oraz system pozwalający na wysyłanie zapytań bezpośrednio do ekspertów z Kaspersky Lab.

Czytelnicy mogą też skonfigurować powiadomienie, dzięki któremu będą informowani o pojawianiu się nowych publikacji.

Obecnie dostępna jest angielskojęzyczna wersja portalu. Uruchomienie wersji polskiej jest planowane na najbliższą przyszłość - poinformowali przedstawiciele Kaspersky Lab.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *