Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nie ma głupich pytań, są tylko niemądre odpowiedzi. Dwa miesiące temu ruszył serwis Pytamy.pl, w którym każdy może zadać pytanie, a także podzielić się swoją wiedzą.

Serwis wzorowany jest na zagranicznych przedsięwzięciach typu Yahoo Answers. Opracowano go w stylu serwisu społecznościowego z wszelkimi jego atrybutami, jak słowa kluczowe (tagi), tworzeniem i ocenianiem zawartości przez użytkowników witryny, rankingami odpowiedzi oraz użytkowników, czy kanałami RSS.

Jak piszą jego twórcy, jest to "serwis dla pragnących znaleźć odpowiedź na pytania, które zawsze chcieli zadać, ale nie wiedzieli, kogo zapytać. Pytamy.pl to oferta dla ludzi dociekliwych i chcących podzielić się swoją wiedzą z innymi lub też dla szukających informacji potwierdzonej przez innych w praktyce."

Formuła serwisu stanowi w pewnym sensie alternatywę dla znanych wielu internautom i obecnych od dawna w Sieci forów, list i grup dyskusyjnych. W ciągu kilkudziesięciu dni od powstania liczba pytań i odpowiedzi liczona jest już w tysiącach, co może świadczyć o tym, że taki serwis ma rację bytu na polskim gruncie.

Popularność witryny ciągle rośnie, co z jednej strony na pewno cieszy jej twórców, ale z drugiej rodzi pewne problemy - m.in. ostatnio serwis został zaatakowany przez roboty dodające spam - o czym można się przekonać śledząc bloga autorów Pytamy.pl.

Jeśli tylko administratorzy i użytkownicy będą dbali o poziom udzielanych odpowiedzi, to dzięki dobrze dobranej domenie i szybko rosnącej zawartości Pytamy.pl może stać się kolejnym wartościowym i chętnie odwiedzanym polskim przedsięwzięciem. Życzymy powodzenia!

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *